Dobór przełożenia do wyścigu na 1/4 mili

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Dobór przełożenia do wyścigu na 1/4 mili

Post autor: Dark Red » 2010-08-09, 22:12



1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-08-09, 22:59

Tabela średnicy kół w calach

http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2704424

Z kalkulatora wychodzi że fabryczny mustang GT 2005 , o mocy 300 KM przy 6000 obr/min
o masie 3450 funtów + kierowca 200 funtów ( 90 kg ) = 3650, koła 235/55/17 = 27.177 cali, bedzie mial ET na 1/4 mili 12,78 s ! oraz prędkość 101 mil/h przy optymalnym przełożeniu 4,68


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-08-10, 09:55

Dark Red pisze:przy optymalnym przełożeniu 4,68


:szok: Tylko chyba z takim przełożeniem to pierwszego biegu nawet nie zdążysz użyć, trzeba by chyba startowac z dwójki? :zdziwko:


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2010-08-10, 11:19

andronik pisze:
Dark Red pisze:przy optymalnym przełożeniu 4,68


:szok: Tylko chyba z takim przełożeniem to pierwszego biegu nawet nie zdążysz użyć, trzeba by chyba startowac z dwójki? :zdziwko:
Pewnie z 2-go biegu trzeba by startować, aby zyskać na czasie.
Do dragu sprzedają nawet 2 biegowe skrzynie biegów.

http://www.richmondgear.com/01transmissions.html


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-08-10, 11:31

Dark Red pisze:Pewnie z 2-go biegu trzeba by startować, aby zyskać na czasie.
Do dragu sprzedają nawet 2 biegowe skrzynie biegów.

http://www.richmondgear.com/01transmissions.html
No pieknie, dobrze że chcociaż wsteczny jest :hyhy:


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”