Fajny kalkulator
http://www.richmondgear.com/112901.html
Dobór przełożenia do wyścigu na 1/4 mili
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Dobór przełożenia do wyścigu na 1/4 mili
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Tabela średnicy kół w calach
http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2704424
Z kalkulatora wychodzi że fabryczny mustang GT 2005 , o mocy 300 KM przy 6000 obr/min
o masie 3450 funtów + kierowca 200 funtów ( 90 kg ) = 3650, koła 235/55/17 = 27.177 cali, bedzie mial ET na 1/4 mili 12,78 s ! oraz prędkość 101 mil/h przy optymalnym przełożeniu 4,68
http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2704424
Z kalkulatora wychodzi że fabryczny mustang GT 2005 , o mocy 300 KM przy 6000 obr/min
o masie 3450 funtów + kierowca 200 funtów ( 90 kg ) = 3650, koła 235/55/17 = 27.177 cali, bedzie mial ET na 1/4 mili 12,78 s ! oraz prędkość 101 mil/h przy optymalnym przełożeniu 4,68
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Dark Red pisze:przy optymalnym przełożeniu 4,68


Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Pewnie z 2-go biegu trzeba by startować, aby zyskać na czasie.andronik pisze:Dark Red pisze:przy optymalnym przełożeniu 4,68
Tylko chyba z takim przełożeniem to pierwszego biegu nawet nie zdążysz użyć, trzeba by chyba startowac z dwójki?
Do dragu sprzedają nawet 2 biegowe skrzynie biegów.
http://www.richmondgear.com/01transmissions.html
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
No pieknie, dobrze że chcociaż wsteczny jestDark Red pisze:Pewnie z 2-go biegu trzeba by startować, aby zyskać na czasie.
Do dragu sprzedają nawet 2 biegowe skrzynie biegów.
http://www.richmondgear.com/01transmissions.html

Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]