Cześć
Lekko przymierzam się do zmiany obecnego auta i na celownik wybrałem sobie Mustanga V z rocznika 2010/12 i jest jeden dylemat 3.7 czy 4.0???
Miałem przyjemność polatać 3.7 z 2013 roku w automacie fajnie osiągi i prowadzenie ale tak się zastanawiam nad 4.0 V6 z rocznika około 2010/12 tak wiem że jest wolny ale jak patrzę na dane to jest już mocny krok od tego co mam jeszcze obecnie a wole obyć się z czymś słabszym niż mocnym.
A że Mustang ma służyć jako auto służbowe to rozważam tak podtlenek LPG (tak wiem że są osoby które uważają za zło.
Ale też są osoby które uważają za zło Diesla a taki obecnie jeżdżę)
To teraz Pytanie 3.7 czy 4.0 oto jest pytanie
Czy 4.0 jest bardziej trwały, jak z awaryjnością.
Proszę podzielcie się cennymi i ciekawymi informacjami.
Podziękował
4.0 czy 3.7 Oto jest pytanie???
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2020-10-10, 14:03
- Model: jeszcze brak
- Lokalizacja:: 3City
- Stajnia: Stajnia Pomorze
-
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 2015-03-20, 00:06
- Model: Mustang GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Śląsk
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: 4.0 czy 3.7 Oto jest pytanie???
4.0 było w rocznikach 2005-2010. Jeżeli budżet pozwala to lepiej 3.7. Moc, mocą ale przeniesienie napędu jest już lepsze. 4.0 ma ograniczenie prędkości do 180km/h ze względu na konstrukcje. Jeżeli wybierasz automat to koło roku 2014 jest tryb ręczny.
- sad
- Forumowicz
- Posty: 613
- Rejestracja: 2012-05-13, 09:22
- Model: 2011 Shelby Conv
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: kona blue metallic
- Lokalizacja:: Piastów
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka