[quote:70f13ed517="LIZZARD"][quote:70f13ed517="SeaBiscuit"]Z tymi klasami SL SM to jest bzdura na kółkach coś na ten temat wiem bo pracuje z olejami.[/quote:70f13ed517]
Halo, halo, podałem fakty, a jeśli posiadasz takowe, które potwierdzają Twoją opinię, to bardzo bym prosił o uświadomienie szerokiej publiczności w przedmiotowym zakresie

[/quote:70f13ed517]
No więc różnica pomiędzy SL a SM jest niewielka i chodzi głównie o właściwości odparowalności oleju w wysokich temperaturach. Jak odparowuje to się spala i jest w pewnym stopniu szkodliwy dla środowiska a w samochodzie dla skomplikowanych układów katalitycznych tudzież filtrów cząstek stałych DPF. Ale to jest teoria naukowo książkowa bo nikt nie przedstawił testów potwierdzających że np olej klasy SJ o teoretycznie większej odparowalności byłby w stanie uszkodzić taki filtr cząstek stałych.
Dodam, że mustang nie ma DPF ani skomplikowanego układu katalitycznego.
Jeśli chodzi o rekomendacje dla Roayal Purpla to wystarczy mi aż nadto opinia i powszechne stosowanie tego oleju wśród pasjonatów i tuningowców mustangów w USA.
Norma Forda mnie guzik tu interesuje - tylko opinie użytkowników którzy podnoszą mustangi 4.6V8 do 600 KM.
[ [i:70f13ed517][b:70f13ed517]Dodano[/b:70f13ed517]: 2008-10-25, 13:04[/i:70f13ed517] ][/size:70f13ed517]
[quote:70f13ed517="LIZZARD"][quote:70f13ed517="kuczko"]Hem,To ja już nie wiem czy ten Quaker jest lepszy od Royal'a, czy nie?
[/quote:70f13ed517]
Ja też nie wiem
napisałem tylko, że Royal nie spełnia normy Forda, nic mniej, nic więcej
[/quote:70f13ed517]
No jarmark tu robicie straszny = wieś tańczy i śpiewa - jakieś karykatury migające światełka debilne podpalanie krocza po prostu jednym słowem 
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89