Witam
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów! Mam na imię Marcin , swojego mustanga zakupiłem w marcu 2016- V Gen- V6 3,7 Cabrio.
Linki do zdjęć :
http://imageshack.com/a/img921/2264/qBYFJP.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.com/a/img924/2937/dQzBd6.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.com/a/img922/6949/NFIHId.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.com/a/img921/2103/HKORjE.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.com/a/img924/5250/XIhXol.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.com/a/img923/2505/XZaiHL.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.com/a/img922/8694/jMxEns.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.com/a/img921/5688/QgrEpF.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.com/a/img924/1950/kLHxPG.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Póki co wymieniłem - wydech na Rousch Axle Back , który daje o wiele więcej fanu z jazdy

- podnośniki klapy - Rousch
- rozpurka tylnej osi- Schelby Tower Brace , poprawia sterowność i usztywnia zawieweszenie, powinni to montować seryjnie w cabrio
Planowane mody to : dolot zimnego powietrza ze stożkiem JLT , BBK 75mm przepustnica + zrobienie programu
Mysle też o lepszych hamulcach....seryjne szybko się grzeją i bardzo spada ich skuteczność....
Pozdrawiam jeszcze raz i do zobaczenia na zlotach !!!! ;D