Przed rejestracją zamiana świateł etc.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-04-25, 22:46

to napisz w innym poscie, nie wiem czy pawellos jescze ma.
ale sprawdz w ogloszeniach sprzedam, tam test ten temat.

w nast tygodniu na pewno puszcze filmika, czekam tylko na zarowku 24 diodowe, zeby mialy takie samo natezenie jak te " dwu wloknowe", powinny byc w pn.

pozdro.

[ Dodano: 2009-05-01, 15:22 ]
Wlasnie otrzymalem z UK przednie lampy, mistrzostwo swiata,
oznaczenia: "H4 PL E13 10 2007 HC/R 00 L AutoArt 20-A1618", druga to samo, tylko bez L

i co najwazniejsze nie ma strzalek. Juz mam rozklejoje i bede wymienial odblask na odblask z lampy 7" np z HD, wewnetrzna srednica odblasku jest mniejsza o 0,5 cm od zainstalowaniej. koszt 114 funtow, 2x150zl lampa 7" clear glass.

Pozdro.

[ Dodano: 2009-05-02, 01:29 ]
a i jeszcze cos, na moich lampach w octavce nie znalazlem kompletnie zadnego oznaczenia E (zadnych oznaczen), i tak zaczalem przygladac sie i np w mercedesie 2003 tez nie znalazlem, ciekawa sprawa.

[ Dodano: 2009-05-03, 20:02 ]
Po zmierzeniu odblasku lampy 7" z motocykla to wewnetrzba srednica odblasku to 15,5 cm,
z zewnatrz trzeba rant tylko zeszlifowac i od gory lekko na plasko. prace w toku.

[ Dodano: 2009-05-05, 14:01 ]
sprawdzalem dzisiaj kilka oktavek i passatow w firmie - wszystkie kupione w salonie w pl, zadne z nich nie ma homologacji na szkle, jak mnie palkarz zatrzyma, poprosze go o zatrzymanie w/w samochodow :)

[ Dodano: 2009-05-10, 01:15 ]
No i jest, lepiej chyba sie nie da cokolwiek by mowic....:



[ Dodano: 2009-05-12, 10:41 ]



sumarycznie - mam teraz 6x postoj, 6x 2stop 2x przeciwmgielne - jak wlaczaja sie, to wylaczaja stop na srodkowym, wsteczne zostalo na miejscu. na srodkowym jak wlacza sie kierunek, to rozlacza na niej postoj i stop (funkcja samej zarowki).

elementy uzyte 6x opornik 330ohm (aby zrobic wieksza roznice w natezeniu pomiedzy postojem a stopem), 2x opornik 120ohm (do zarowki nowej, aby wyrownac natezenie do pozostalych - jest jasniejsza), 8xdioda prostownicza, 2x opornik 6ohm 50W (potrzebny do pre 2008 - sterownik nie przystosowany do led), 2 razy przekaznik od odlaczania stopu na srodku. Podtojowe nalezy podlaczyc z tylnych obrysowyhc, bo tam sterownik nie sprawdza zarowek. reszta byla wczesniej...

[ Dodano: 2009-05-12, 23:43 ]
temat tej przerobki ze schematem jest tu:

viewtopic.php?p=16251#16251



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2009-05-13, 22:14

wypróbowałem schemat Malutkiego i wszystko działa zaj... nie mogłem tylko dostac tak duzych rezystorów i zastosowałem kilka -chyba 5 - 5W 10 ohm i działa -nawet jak wyjme zarówke to przerywacz nie głupieje -czyli pewnie spróbuje z diodówka bo pomaranczka nie chce przebic mi czerwonego klosza , jest jedno ale rezystory sie dość mocno grzeja ! czy to tak ma byc -tzn. niczym nie grozi?? pozdr


był konik
a teraz boattail 71

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-05-13, 22:22

tak grzeją się jak szlag najlepiej je wywalić z auta i przyczepić do blachy - jak będą koło plastiku może się coś przy jarać. :kwasny:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-05-14, 09:33

10 ohm 50W nie powinno sie az tak grzac. grzeja Ci sie bo masz male, nie wiem jak je polaczyles, ale jak rownolegle to ci tam wyszlo z 1ohm, jak szeregowo to 50ohm.

Najlepiej kupic 6ohm 50W - temperatura do zniesienia.



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-05-14, 10:15

RedHornet pisze:tak grzeją się jak szlag najlepiej je wywalić z auta i przyczepić do blachy - jak będą koło plastiku może się coś przy jarać.
albo kawał Al użyć jako radiatora


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2009-05-18, 09:03

caniggia pisze:10 ohm 50W nie powinno sie az tak grzac. grzeja Ci sie bo masz male, nie wiem jak je polaczyles, ale jak rownolegle to ci tam wyszlo z 1ohm, jak szeregowo to 50ohm.

Najlepiej kupic 6ohm 50W - temperatura do zniesienia.
tak wiem że byłoby lepiej kupić duży -mieszkam na wiosce z tramwajami(bydgoszcz) i nie dostaniesz ci u nas tego w sklepach pozostaje jedynie allegro albo gdzieś w Polsce a tqak pozatym to fakt przyznaje sie zchrzaniłem połączenie -połącze szeregowo-kurczcze a facet w sklepie powiedział ze równolegle - znają sie sprzedwacy-kurde buty powinni sprzedawać!!-i to najlepiej damskie :zdegustowany:
no pozatym żeby uzyskać pomarańczke to musze zastosować diodówkę bo zwykła żarowa pomarańczka nie przebija czerwonego klosza .
no i odchodząc od tematu w przyszłym tygodniu przerabiam przednie reflektory do innego auta -beda wycinki robione i wstawiane soczewki-zobaczymy jak to wyjdzie -dam znać jak skończe i zapodam foty



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-05-19, 00:33

No to ja juz doszedlem do tego ze oporniki mi sie grzeja tak ze po 1h podlaczenia ciaglego pradu moge je trzymac w rece:) Nakupilem kilka malych oprnikow po pare groszy zeby zrobic testa do jakiej opornosci sterownik widzi "zarowke" i wyszlo mi 14ohm,
wiec zalozylem szeregowo 2x6,8ohm 2x50W w szeregu na zmostkowane kable z 2 lamp.

Czyli: na tylne swiatla stop/kierunek wychodza w sumie 4 kable po 2 na strone, te 2 z jednej strony mostkuje ze soba i przez 13,6 ohm 100W razem puszczam do masy.

A lampy przednie wlasnie koncze, wklad 7 cali motocyklowy pasuje jak z tej lampy po szlifnieciu na plasko z goy i dolu:)

caniggia



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2009-05-19, 00:44

ja będe testował oporniki w niedziele -zobaczymy
a klosze (lampy) własnie okrągłe przerabam na soczewki-też zobaczymy


był konik
a teraz boattail 71

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-05-19, 07:52

caniggia pisze:10 ohm 50W nie powinno sie az tak grzac. grzeja Ci sie bo masz male, nie wiem jak je polaczyles, ale jak rownolegle to ci tam wyszlo z 1ohm, jak szeregowo to 50ohm.

Najlepiej kupic 6ohm 50W - temperatura do zniesienia.
Są cztery kable do tylnych kierunków do każdego podpiąłem opornik 6ohm 50W i je zmasowałem. Są w aluminiowej obudowie po minucie migania nie da się ich dotknąć.
Będę w Opolu to się do Ciebie wybiorę.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-05-19, 09:57

RedHornet pisze:
caniggia pisze:10 ohm 50W nie powinno sie az tak grzac. grzeja Ci sie bo masz male, nie wiem jak je polaczyles, ale jak rownolegle to ci tam wyszlo z 1ohm, jak szeregowo to 50ohm.

Najlepiej kupic 6ohm 50W - temperatura do zniesienia.
Są cztery kable do tylnych kierunków do każdego podpiąłem opornik 6ohm 50W i je zmasowałem. Są w aluminiowej obudowie po minucie migania nie da się ich dotknąć.
Będę w Opolu to się do Ciebie wybiorę.
ta jak napisalem troche wyzej, tez mnie ta temp wkurzala, poprostu dwa kable z jednej strony zlacz razem i pusc przez 2x6ohm zlaczone szeregowo, bedziesz mial 100W mocy w zapasie i duzo mniejsze obciazenie.

Jak cos to zapraszam,

Pozdro.

[ Dodano: 2009-05-22, 00:44 ]
Zdjecia przednich lamp tutaj:

http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php?p=17124#17124



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-07-07, 23:39

Będę zamawiał żarówki z vleds.com, ktoś chce się dołączyć do przesyłki?



Konrado
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Post autor: Konrado » 2009-08-06, 17:18

Byłem w tym tygodniu na przeglądzie z innym autem i napomknąłem że wpadnę też mustangiem w póżniejszym czasie no i z nim nie będize "no issues" bo ma oryginalne oświetlenie.

Gościu ze stacji powiedział żebym się nie martwił bo amerykańskie światła będą prawdopodobnie do stycznia w Polsce zalegalizowane. Czy coś wam wiadomo na ten temat...?

Pytam z ciekawości bo i tak nic mnie nie zmusi do przeróbek instalacji, szczególnie że oryginalne 3 czerwone lampy są piękne. ;)


Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-08-06, 17:32

Konrado pisze:Pytam z ciekawości bo i tak nic mnie nie zmusi do przeróbek instalacji, szczególnie że oryginalne 3 czerwone lampy są piękne.
NO! na reszcie mam na forum brata broni! :hurra: :zdrowko:


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
ewelina
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2008-10-06, 12:47
Silnik: V6 4.0
Kolor: Legend Lime
Kontakt:

Post autor: ewelina » 2009-08-06, 18:04

szczęściarze!!

nie macie żadnych kontroli na drogach ??

ja niby mam przerobione , ale zółte kierunki i tak widać tylko w nocy


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1f4f5cf87a94d199][img]http://images37.fotosik.pl/146/1f4f5cf87a94d199m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-08-06, 22:43

Kicha z tymi kierunkami z tyłu jak słońce wpada przez to czyste szkło do środka to nic nie widać - świateł, hamulca i kierunku - normalnie auto na noc :wstyd:
Próbował ktoś przyciemniać przydała by się jakaś folia, która przepuszcza światło tylko w jednym kierunku.
Mogli zrobić pryzmaty na tych lampach zamiast czystych i byłoby bez problemu


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”