Montaż zestawów kompresorów w Ford Mustang z 4.6L V8
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Red Hornet,
no wielki szacunek za osiągi !!!! (a mierzyłeś ile masz od 0 do 100KM/h przed przeróbkami i teraz?)
a tak (mniej-więcej) pamiętasz koszty tych ww. przeróbek?
Ja to się czaję co tu zrobić:
a) dodać coś w stylu ww.
b) wrzucić kit kompresora,
c) Kupić GT500 (tu kasa b. duża niestety ; (
d) poczekać 1-2 lata lata i pewnie wtedy bedzie w standardzie GT z silnikiem 5.0 400KM i do niego ew. wrzucić jakieś mody
To cholernie trudy wybór bo najpierw muszę znależć nową pracę a drugie to wolę automaty więc pkt. d) jest mi najbliżej ; )
no wielki szacunek za osiągi !!!! (a mierzyłeś ile masz od 0 do 100KM/h przed przeróbkami i teraz?)
a tak (mniej-więcej) pamiętasz koszty tych ww. przeróbek?
Ja to się czaję co tu zrobić:
a) dodać coś w stylu ww.
b) wrzucić kit kompresora,
c) Kupić GT500 (tu kasa b. duża niestety ; (
d) poczekać 1-2 lata lata i pewnie wtedy bedzie w standardzie GT z silnikiem 5.0 400KM i do niego ew. wrzucić jakieś mody
To cholernie trudy wybór bo najpierw muszę znależć nową pracę a drugie to wolę automaty więc pkt. d) jest mi najbliżej ; )
Na obecnych kapciach tył 275 i felgach 20 mieszczę się w 5,0-5,1 na slikach miałem 4,8s.Olaf pisze:Red Hornet,
no wielki szacunek za osiągi !!!! (a mierzyłeś ile masz od 0 do 100KM/h przed przeróbkami i teraz?)
a tak (mniej-więcej) pamiętasz koszty tych ww. przeróbek?
Ja to się czaję co tu zrobić:
a) dodać coś w stylu ww.
b) wrzucić kit kompresora,
c) Kupić GT500 (tu kasa b. duża niestety ; (
d) poczekać 1-2 lata lata i pewnie wtedy będzie w standardzie GT z silnikiem 5.0 400KM i do niego ew. wrzucić jakieś mody
To cholernie trudy wybór bo najpierw muszę znaleźć nową pracę a drugie to wolę automaty więc pkt. d) jest mi najbliżej ; )
No wybór jest trudny - ja dokładam stopniowo i równocześnie w inne elementy nie tylko silnik - dlatego wybrałem drogę wolnossącego silnika - jakbym miał jednorazowy nadmiar gotówki pewnie byłby kompresor i w miarę bezpieczne dla silnika max 450KM.
Chodzą mi po głowie jeszcze te sportowe wałki rozrządu i przepustnica Ford Racing - zobaczymy na wiosnę czy się zdecyduję - powinno to w sumie dać jeszcze +30-40KM i to już jest max dla tego wolno ssącego silnika bez przebudowy jego bebechów. No więcej by dały jeszcze długie kolektory ale wtedy leży emisja spalin no i mamy ze 130dB na wydechu
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
I koszty orientacyjnie w zaokragleniu
- Dolot ze stożkiem + program (ja używam programatora SCT X3) - jakieś 600$ cały zestaw
- Krótkie kolektory tzw. Shorty Headers – ja mam firmy BBK - 410$ nie ceramiczne taniej 300$
- Usunięcie przegródek spod kolektora ssącego tzw Delete Plates firmy Steeda - 300$
- Zestaw kół pasowych tzw Underdrive Pulleys firmy Steeda - 210$
- Wysoko przelotowe tłumiki końcowe praktycznie dowolne - tu rożnie od 350-600$
- Elektryczna pompa wody - 440$
Przepustnica Ford Racing - 560$
Wałki - 700$
- Dolot ze stożkiem + program (ja używam programatora SCT X3) - jakieś 600$ cały zestaw
- Krótkie kolektory tzw. Shorty Headers – ja mam firmy BBK - 410$ nie ceramiczne taniej 300$
- Usunięcie przegródek spod kolektora ssącego tzw Delete Plates firmy Steeda - 300$
- Zestaw kół pasowych tzw Underdrive Pulleys firmy Steeda - 210$
- Wysoko przelotowe tłumiki końcowe praktycznie dowolne - tu rożnie od 350-600$
- Elektryczna pompa wody - 440$
Przepustnica Ford Racing - 560$
Wałki - 700$
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
Tak ale to są rzeczy, które przy kompresorze też warto zrobić - zwłaszcza zawias.tomec pisze:Do tego jeszcze pewnie cała masa modyfikacji nie podnosząca bezpośrednio mocy, ale przekładająca się na osiągi. Mam na myśli wał, zmiany przełożeń, zawieszenie itp itd
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
Redd'y a skąd jesteś? Może będziesz miał chęci i czas za to się zabrać, odpalę Ci co nie co
Na pewno kosztorys będę musiał przygotować włącznie z całym zestawem plus dodatkowe podzespoły o których wspomniałeś/nie.
Póki co, muszę znaleźć jakiś ciekawszy egzemplarz a potem można działać.
Jak nie w tym roku to na początku przyszłego będę coś działać w tym kierunku.
pozdro.
Na pewno kosztorys będę musiał przygotować włącznie z całym zestawem plus dodatkowe podzespoły o których wspomniałeś/nie.
Póki co, muszę znaleźć jakiś ciekawszy egzemplarz a potem można działać.
Jak nie w tym roku to na początku przyszłego będę coś działać w tym kierunku.
pozdro.
Ja jestem ze śląska.mario pisze:Redd'y a skąd jesteś? Może będziesz miał chęci i czas za to się zabrać, odpalę Ci co nie co
Na pewno kosztorys będę musiał przygotować włącznie z całym zestawem plus dodatkowe podzespoły o których wspomniałeś/nie.
Póki co, muszę znaleźć jakiś ciekawszy egzemplarz a potem można działać.
Jak nie w tym roku to na początku przyszłego będę coś działać w tym kierunku.
pozdro.
Jak będziesz gotowy to polecę ci firmę z Wolborza ja tam robię grubsze roboty i jestem bardzo zadowolony.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Stangdaro
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 492
- Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
- Model: GT '15
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Ja montowałem w Mystic Cobrze kompresor Procharger P1SC stage II i powiem tak dla tych co chcą montować :
silnik się wkręca niesamowicie łeb urywa
kompresor wyje (skrzypi) jakby coś się w nim mieliło ale to normalne bynajmniej kolega w Corvette Z02 miał taki sam i tak samo wył
moc moim zdaniem więcej niż 450-480KM nie ma co pchać bo już ponad 500KM to jedynie co to zostaną dłuższe ślady na drodze - miałem zestrojoną Cobrę pierwszym razem na 530KM potem jako że chciałem mieć w zanadrzu Nitro zmniejszyłem moc do 486KM + 75KM z Nx-a jedyna różnica to dopiero powyżej 160km/h odczuje się większą moc a tak najbardziej optymalne 450-480KM i oczywiście zawias i hamownię trzeba dłubnąć obowiązkowo bo fabryczne nawet w Cobrze jest za cienkie do takich mocy
silnik się wkręca niesamowicie łeb urywa
kompresor wyje (skrzypi) jakby coś się w nim mieliło ale to normalne bynajmniej kolega w Corvette Z02 miał taki sam i tak samo wył
moc moim zdaniem więcej niż 450-480KM nie ma co pchać bo już ponad 500KM to jedynie co to zostaną dłuższe ślady na drodze - miałem zestrojoną Cobrę pierwszym razem na 530KM potem jako że chciałem mieć w zanadrzu Nitro zmniejszyłem moc do 486KM + 75KM z Nx-a jedyna różnica to dopiero powyżej 160km/h odczuje się większą moc a tak najbardziej optymalne 450-480KM i oczywiście zawias i hamownię trzeba dłubnąć obowiązkowo bo fabryczne nawet w Cobrze jest za cienkie do takich mocy
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
no kompresor kazdy lekko halasuje,moj przy boost 6psi prawie wogole nie halasowal ,ale teraz przy 11psi halasuje juz na wolnych obrotach bo mniejsza rolka daje mu wyzsze obroty i bardziej go slychac,no ale mysle ze w shelby i innych jeszcze bardziej slychac,a najbardziej w tych dokladanych, nie pamietam ale chyba Vortech najbardziej halasuje(albo paxton)Stangdaro pisze:Ja montowałem w Mystic Cobrze kompresor Procharger P1SC stage II i powiem tak dla tych co chcą montować :
silnik się wkręca niesamowicie łeb urywa
kompresor wyje (skrzypi) jakby coś się w nim mieliło ale to normalne bynajmniej kolega w Corvette Z02 miał taki sam i tak samo wył
moc moim zdaniem więcej niż 450-480KM nie ma co pchać bo już ponad 500KM to jedynie co to zostaną dłuższe ślady na drodze - miałem zestrojoną Cobrę pierwszym razem na 530KM potem jako że chciałem mieć w zanadrzu Nitro zmniejszyłem moc do 486KM + 75KM z Nx-a jedyna różnica to dopiero powyżej 160km/h odczuje się większą moc a tak najbardziej optymalne 450-480KM i oczywiście zawias i hamownię trzeba dłubnąć obowiązkowo bo fabryczne nawet w Cobrze jest za cienkie do takich mocy
a Twoja cobra ma juz kute tloki i korbowody? w stanach pisza ze silniki 4.6V8 wytrzymuja moc 500rhwp ,czyli 500KM na kolach,a ok 600KM na silniku,ale im blizej sie zblizasz do tych 600KM tym bardziej ryzykujesz-pisza ze to juz jest wtedy jak rzucanie kostka,bo jeden silnik moze wytrzymac spokojnie te 600KM a drugi moze juz strzelic przy 570HP ..
dlatego ja juz nei zwiekszam boostu,bo nie bede rzucal kostka i liczyl ze mi sie uda,jedynie mysle teraz o wywaleniu katalizatorow,zmianie dolotu na stozek(mam sportowy płaski) i dostrojeniu silnika ale na max 550KM na silniku,w stanach z moim zestawem uzyskuja 500HP na kolach,ale ja nie daze do max mocy, na razie nie mam kasy na nowy blok z kutymi tlokami i korbami..
i tak juz przeniesc ta moc na kolach jest jak piszesz bardzo ciezko, dlatego mysle o klamrach na tylne wahacze i o dpobrych oponach..