Olej olej a będzie "ojej!"

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-12-19, 19:38

[quote:feac96dff9="SeaBiscuit"][quote:feac96dff9="LIZZARD"] HID'y masz tak?.[/quote:feac96dff9]

Nie wiedziałem, że żarówka H1 to hid hmm człowiek się uczy całe życie a wzór światła jest europejski i tego nie zmienisz nie świeci w linii ani w kółko jak u ciebie tylko tak samo jak w mojej Omedze po europejsku i basta [/quote:feac96dff9]

Wyraźnie zapytałem czy masz HID'y!!!!! To po pierwsze;
Ja nie wiem, czego Ty nie wiesz, a jak jeszcze czegoś na swój temat nie wiesz, to się do wróżki wybierz... To po drugie...
I uważasz, że w świetle obowiązujących przepisów w UE żarówki H1 w oprawce, o których nie byłeś uprzejmy poinformować wcześniej, a stanowią one teraz powód do odbytniczego dworowania sobie ze mnie, załatwiają kwestię norm? To po trzecie...
O czym my tu dyskutujemy? To po czwarte...


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Thomas
Posty: 0
Rejestracja: 2008-07-08, 17:50
Model: Mustang GT premium 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czarna czerń
Kontakt:

Post autor: Thomas » 2008-12-19, 19:42

Tak sobie czytam Wasze wypociny i jednak się napiję to może załapię o co lotto, ewentualnie włączę się do dyskusji ale to już po 0.5 finki :hyhy:


A z pocałunkiem póki co zaczekamy - powiedział piękny książę złażąc ze Śpiącej Królewny.

pozdrawiam
Tomek

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2008-12-19, 20:23

Chłopaki to może wracając do temtu oleju ( tak - to ten temat :) ) może umówmy się, że kto pierwszy zarżnie silnik da znać na czym jeździł, ile i jak? :hyhy:


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2008-12-19, 20:24

[quote:f47f322ada="LIZZARD"][quote:f47f322ada="SeaBiscuit"][quote:f47f322ada="LIZZARD"] HID'y masz tak?.[/quote:f47f322ada]

Nie wiedziałem, że żarówka H1 to hid hmm człowiek się uczy całe życie a wzór światła jest europejski i tego nie zmienisz nie świeci w linii ani w kółko jak u ciebie tylko tak samo jak w mojej Omedze po europejsku i basta [/quote:f47f322ada]

Wyraźnie zapytałem czy masz HID'y!!!!! To po pierwsze;
Ja nie wiem, czego Ty nie wiesz, a jak jeszcze czegoś na swój temat nie wiesz, to się do wróżki wybierz... To po drugie...
I uważasz, że w świetle obowiązujących przepisów w UE żarówki H1 w oprawce, o których nie byłeś uprzejmy poinformować wcześniej, a stanowią one teraz powód do odbytniczego dworowania sobie ze mnie, załatwiają kwestię norm? To po trzecie...
O czym my tu dyskutujemy? To po czwarte...[/quote:f47f322ada]

[img:f47f322ada]http://forums.bradbarnett.net/images/smilies/lol.gif[/img:f47f322ada] [img:f47f322ada]http://forums.bradbarnett.net/images/smilies/gay.gif[/img:f47f322ada]


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2008-12-19, 23:08

[quote:9020cf7f5e="alfatech"]Ja się trzymam tego co napisane
- 5w20
- 3 tyś mil
:P[/quote:9020cf7f5e]

A gdzie Ty masz 3k mil?;)
U mnie jest napisane że 7,5k mil

[ [i:9020cf7f5e][b:9020cf7f5e]Dodano[/b:9020cf7f5e]: 2008-12-19, 22:13[/i:9020cf7f5e] ][/size:9020cf7f5e]
[quote:9020cf7f5e="LIZZARD"][quote:9020cf7f5e="SeaBiscuit"]
Jak nie ma jak są popatrz na moje może inaczej wyglądają ale soczewka jest europejska i oświetlają pobocze zgodnie z europejska normą cwaniaczku :D
Jakbyś dokładniej czytał innych posty a nie za każdym razem się wymądrzał to byś wiedział że takie są :P[/quote:9020cf7f5e]
Ja nie czytam postów klubowiczów?????? Ja? się pytam... Twoje świecą na krechę i co dalej, HID'y masz tak? A co ze spryskiwaczami, samoregulatorami... "...co Wy mi tu pyerdolicie Stopczyk..." o jakichś normach? Masz dokładnie tak samo spitolone jak ja! jeśli juz o normach piszesz łaskawie... Nie znajdziesz na świecie lamp, które byłyby zgodne z normami EU do Stanga. I co to za przykłady... Jedna wielka ściema i tylko mnie denerwować trzeba... i co Tobie się wydaje, że mnie fakt posiadania tych zakichanych lamp nie w q u r w i a? A właśnie, że w q r w i a. I jakbym wiedział, że takie yayca byndą to bym posłuchał Babci i sprowadził Chryslera 300c, a tak jakiś krawężnik będzie mi tu paluchem groził i wypychał kabzę, moją ciynżko zarobionom sałatom...
A jednocześnie wiem, że dzięki takiemu podejściu do norm w naszej najukochańszej to wszystko funkcjonuje, we wszystkich moich byłych usiakach miałem heady zgodne z normą, tylko że to nie były fordy...[/quote:9020cf7f5e]

Ktoś umie na polski przetłumaczyć? ;P :P



Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-12-20, 09:05

[quote:6d310a31a5="Pawellos"][quote:6d310a31a5="alfatech"]Ja się trzymam tego co napisane
- 5w20
- 3 tyś mil
:P[/quote:6d310a31a5]

A gdzie Ty masz 3k mil?;)
U mnie jest napisane że 7,5k mil

[ [i:6d310a31a5][b:6d310a31a5]Dodano[/b:6d310a31a5]: 2008-12-19, 22:13[/i:6d310a31a5] ][/size:6d310a31a5]
[quote:6d310a31a5="LIZZARD"][quote:6d310a31a5="SeaBiscuit"]
Jak nie ma jak są popatrz na moje może inaczej wyglądają ale soczewka jest europejska i oświetlają pobocze zgodnie z europejska normą cwaniaczku :D
Jakbyś dokładniej czytał innych posty a nie za każdym razem się wymądrzał to byś wiedział że takie są :P[/quote:6d310a31a5]
Ja nie czytam postów klubowiczów?????? Ja? się pytam... Twoje świecą na krechę i co dalej, HID'y masz tak? A co ze spryskiwaczami, samoregulatorami... "...co Wy mi tu pyerdolicie Stopczyk..." o jakichś normach? Masz dokładnie tak samo spitolone jak ja! jeśli juz o normach piszesz łaskawie... Nie znajdziesz na świecie lamp, które byłyby zgodne z normami EU do Stanga. I co to za przykłady... Jedna wielka ściema i tylko mnie denerwować trzeba... i co Tobie się wydaje, że mnie fakt posiadania tych zakichanych lamp nie w q u r w i a? A właśnie, że w q r w i a. I jakbym wiedział, że takie yayca byndą to bym posłuchał Babci i sprowadził Chryslera 300c, a tak jakiś krawężnik będzie mi tu paluchem groził i wypychał kabzę, moją ciynżko zarobionom sałatom...
A jednocześnie wiem, że dzięki takiemu podejściu do norm w naszej najukochańszej to wszystko funkcjonuje, we wszystkich moich byłych usiakach miałem heady zgodne z normą, tylko że to nie były fordy...[/quote:6d310a31a5]

Ktoś umie na polski przetłumaczyć? ;P :P[/quote:6d310a31a5]
A który fragment? :rotfl:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-12-20, 12:04

[quote:a1162f65a5="SeaBiscuit"]

Ty też chcesz oberwać, przed Świętami? :krzeslem: [/quote:a1162f65a5]

a za co :P przecież to Wy głupoty piszecie :hyhy: i do tego OT :rotfl:

[quote:a1162f65a5="Pawellos"]A gdzie Ty masz 3k mil?;)[/quote:a1162f65a5] to mamy inne instrukcje :)
u mnie napisane 3 k mil :P
Dziwna sprawa ,te same motory ,różne roczniki i różna obsługa serwisowa :zdziwko:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Thomas
Posty: 0
Rejestracja: 2008-07-08, 17:50
Model: Mustang GT premium 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czarna czerń
Kontakt:

Post autor: Thomas » 2008-12-20, 14:41

[b:32608ece09]alfatech[/b:32608ece09], Ty masz instrukcję od dzbanka - u mnie jest co 5K


A z pocałunkiem póki co zaczekamy - powiedział piękny książę złażąc ze Śpiącej Królewny.

pozdrawiam
Tomek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2008-12-21, 02:17

cze

ja mam oryginalna ksiege serwisowa forda z moinm mustim (v6) i tam jest
5W-30 co 7500 mil i nic wiecej, nie ma nic zeby co 6 miesiecy czy rok czy jeszcze cos dziwnego.

Ja leje do wszystkich samochodow i motocykli oleum Midland (Quaker State) szwajcarski.
Quakera kupil Shell, tylko ze na EU zrezygnowal z marki Quakera ze wzglezu na mala popularnosc. Dla Quakera zawsze na europe robil olej Midland - wczesniej microoil.
Od czasu przejecia Quakera przez Shella robia dalej ten sam olej tylko leci jako Midland.
Rekomendowany np. przez Subaru.

z wlasnych doswiadczen dla porownania:

silnik po mobilu i przebiego ok, 60000km - szlam w srodku - benzyna
silnik po przebiegu 127000 jak na diesla czysty jak lza - zero szlamu, zero zuzycia.
(oba patrzac pod klawiature).
mustang dopiero 7500 mil - pierwsza wymiana - trudno stwierdzic (bedzie dobrze)

W harleyach chlodzonych powietrzem - grzeja sie znacznie wiecej niz mustangi;) - silniki dosc mocno wysilone - czyste, ciche, bez problemu.

tu jeszcze kawalek opisu:

Olej MIDLAND
Olej MIDLAND pochodzi ze Szwajcarii lecz jego historia rozpoczęła się w USA pod nazwą QUAKER STATE. Jest to olej, który przed wejściem do dystrybucji przechodził wieloletnie testy w najcięższych warunkach. Od pustyni po biegun północny. Testowała go też armia amerykańska. W 2002 roku w reakcji na zmiany własnościowe w QUAKER STATE szwajcarska firma OELBRACKA.G. przystąpiła do wdrożenia własnej linii produkcyjnej na rynek europejski. Od tej pory olej znany jako QUAKER STATE otrzymał nową nazwę MIDLAND. O niezwykłej jakości szwajcarskich olejów MIDLAND świadczy również fakt posiadania przez nie, wszystkich najwyższych norm jakościowych obowiązujących na całym świecie. Nie dziwi zatem, że MIDLAND jest stosowany w silnikach samochodów Subaru na rynkach skandynawskich, gdzie klienci otrzymują bezpłatną gwarancje na silnik dziesięć lat lub 400 000 tyś km.

Polecam

caniggia.



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-12-21, 10:01

-2005 co 3000 mil GT
-2006 co 5000 mil GT
-2008 co 7500 mil GT/V6
2009/10 co 10 k mil :zdziwko: ??
Nie mam pojęcia ( i jestem bardzo ciekaw ) czym to było podyktowane. Rodzaj oleju się nie zmienił ,graty (z bebechów silnika ) są takie same ............. chyba że nie są ale raczej musiałaby być zmieniona konstrukcja motoru itd ............ ciekawe czy pumpka oleum taka sama :zdziwko: ...................... a może ten silnik nie był na tyle sprawdzony przez forda że woleli ostrożnie podchodzić do tego tematu i dopiero normalne użytkowanie/serwisowanie mogło skłonić do zmiany serwisowania ??
.........zapewne Haynes traktuje o roczniku 2005 skoro jest jak byk nabazgrane :
3000 mil lub 3 miesiące w zależności co pierwsze :zdziwko:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Thomas
Posty: 0
Rejestracja: 2008-07-08, 17:50
Model: Mustang GT premium 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czarna czerń
Kontakt:

Post autor: Thomas » 2008-12-21, 12:16

Im starsze auta tym mniej dopracowane silniki :rotfl:


A z pocałunkiem póki co zaczekamy - powiedział piękny książę złażąc ze Śpiącej Królewny.

pozdrawiam
Tomek

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-12-21, 14:00

[quote:9955e6af7b="alfatech"]-2005 co 3000 mil GT
-2006 co 5000 mil GT
-2008 co 7500 mil GT/V6
2009/10 co 10 k mil :zdziwko: ??
Nie mam pojęcia ( i jestem bardzo ciekaw ) czym to było podyktowane. Rodzaj oleju się nie zmienił ,graty (z bebechów silnika ) są takie same ............. chyba że nie są ale raczej musiałaby być zmieniona konstrukcja motoru itd ............ ciekawe czy pumpka oleum taka sama :zdziwko: ...................... a może ten silnik nie był na tyle sprawdzony przez forda że woleli ostrożnie podchodzić do tego tematu i dopiero normalne użytkowanie/serwisowanie mogło skłonić do zmiany serwisowania ??
.........zapewne Haynes traktuje o roczniku 2005 skoro jest jak byk nabazgrane :
3000 mil lub 3 miesiące w zależności co pierwsze :zdziwko:[/quote:9955e6af7b]

Dorzucę: 2007 co 5000 mil GT


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2008-12-21, 16:24

[quote:59371dca2d="alfatech"]-2005 co 3000 mil GT
-2006 co 5000 mil GT
-2008 co 7500 mil GT/V6
2009/10 co 10 k mil :zdziwko: ??
Nie mam pojęcia ( i jestem bardzo ciekaw ) czym to było podyktowane. Rodzaj oleju się nie zmienił ,graty (z bebechów silnika ) są takie same ............. chyba że nie są ale raczej musiałaby być zmieniona konstrukcja motoru itd ............ ciekawe czy pumpka oleum taka sama :zdziwko: ...................... a może ten silnik nie był na tyle sprawdzony przez forda że woleli ostrożnie podchodzić do tego tematu i dopiero normalne użytkowanie/serwisowanie mogło skłonić do zmiany serwisowania ??
.........zapewne Haynes traktuje o roczniku 2005 skoro jest jak byk nabazgrane :
3000 mil lub 3 miesiące w zależności co pierwsze :zdziwko:[/quote:59371dca2d]


pisałem, 2009 co 7,5k



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2008-12-29, 15:29

[quote:d033bb98d4="alfatech"][b:d033bb98d4]Dann[/b:d033bb98d4], nie warto ,przynajmniej w nowych autach ,jak to wygląda przy przebiegach powyżej 200 kkm :zdziwko: trudno powiedzieć. Wiele źródeł różnie podaje :zdegustowany:[/quote:d033bb98d4]

Jedni są zachwyceni inni mówią, że gówno daje ale nikomu jeszcze silnika po tym nie zatarło.
Myślę że można tego spróbować jak znacząco spadłaby kompresja w cylindrach taki test przed generalką.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-01-09, 15:30

wracajac do tematu: to JAKI OLEJ mam lac do GT? no i jaki filtr? ten motorcraftu FL820S? slyszalem ze w stanach malo aut jezdzi na pelnych syntetykach, wiec co ja mam zalac? moze byc Mobile1 5W30? sklasyfikujcie w koncu jakie oleje mozna lac a jakich nie poleciacie..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”