czy oemowy supercharger bedzie pasowal do Cobry 2001

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

czy oemowy supercharger bedzie pasowal do Cobry 2001

Post autor: Adrian » 2012-03-25, 11:26

Witam,
Jak w temacie. Mam Cobre 2001 po paru modach. Nie ma ona fabrycznego superchargera a mam mozliwosc takowy zakupic. Pytanie czy bedzie pasowal i ile kucykow doda. Dzieki i sorry za brak pl znakow



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Re: czy oemowy supercharger bedzie pasowal do Cobry 2001

Post autor: witekz » 2012-03-25, 14:14

Cobra 1999-2001 to zupelnie inna Cobra niz 2003-04. Cobry od 2003 maja zakuty silnik. Eaton z Cobry 2003 to nie wszystko, potrzeba zbiornik z 03 z pompa paliwa, lepsze glowice z 03,wtryski,intercooler,strojenie i duzo wiecej czesci,poszukaj w necie, ale lepiej juz zalozyc kompletny kit Vortecha,Paxtona, lub turbo



Awatar użytkownika
Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

Re: czy oemowy supercharger bedzie pasowal do Cobry 2001

Post autor: Adrian » 2012-03-25, 19:07

witekz pisze:Cobra 1999-2001 to zupelnie inna Cobra niz 2003-04. Cobry od 2003 maja zakuty silnik. Eaton z Cobry 2003 to nie wszystko, potrzeba zbiornik z 03 z pompa paliwa, lepsze glowice z 03,wtryski,intercooler,strojenie i duzo wiecej czesci,poszukaj w necie, ale lepiej juz zalozyc kompletny kit Vortecha,Paxtona, lub turbo
Aha rozumiem chociaz z tego co jest napisane to chyba silnik zakuty jest "fully counterweighted forged crankshaft " a raczej wal korbowy? Zreszta o to wersja ang specyfikacji mego egzemplarza:

2001 Mustang COBRA SVT

Features:

--Original Owner; 24th Cobra Produced in 2001
--32 Valve DOHC Aluminum 4.6L V8 - from the factory with 320 HP./ 317 lb.-ft. torque
--With “extras” --- 400+ HP;
--5 Speed Tremec T45
--Independent Rear Suspension
--High Gloss Black with Medium Parchment Suede/Leather Interior
--Drilled/Slotted front and rear rotors (Brembo)

Extras:
--Flowmaster cat-back exhaust
--Diablo “Predator” Performance Chip
--K&N Cold Air Induction Filter System
--MAC Ceramic Headers

Factory Specs:
4.6L DOHC V-8 320 hp longitudinally mounted, 90-degree V8
cast aluminum block and heads, iron cylinder liners, fully counterweighted forged crankshaft
Bore x Stroke 90.2mm x 90.0mm
Displacement 4,601cc (280 cid)
Compression ratio 9.85:1
Horsepower 320 hp @ 6,000 rpm
Torque 317 lb.-ft. @ 4,750 rpm
Specific output 69.6 horsepower per liter
Redline 6,800 rpm (fuel shut-off occurs @ 7,000 rpm)
Valvetrain Double overhead camshafts, chain drive to exhaust cams, secondary chains from exhaust to intake cams, roller finger followers with hydraulic lash adjustment, oval-wire beehive- shaped valve springs, four valves per cylinder
Intake valves 2 per cylinder, 37mm head diameter
Exhaust valves 2 per cylinder, 30mm head diameter
Ignition system Distributor-less coil-on-plug
Fuel system Sequential electronic fuel injection
Intake manifold Cast aluminum, tuned equal length runners
Throttle body 57mm twin bore
Mass-air sensor 80mm diameter



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Re: czy oemowy supercharger bedzie pasowal do Cobry 2001

Post autor: witekz » 2012-03-25, 19:54

tylko wal, tloki nie



Awatar użytkownika
Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

Re: czy oemowy supercharger bedzie pasowal do Cobry 2001

Post autor: Adrian » 2012-04-17, 22:21

Koleś pisze, że do 2001 Cobry też bedzię pasował? Brawda to czy fałsz? :) http://www.ebay.com/itm/03-04-Mustang-C ... 3f162c2931
Póki co KB czy V czy P są poza zasięgiem zatem zastanawiam się nad M112.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”