Sprzęgło

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Pieteross
Posty: 1
Rejestracja: 2025-07-04, 07:50
Model: Gt
Silnik: V8 5.0
Kolor: Bialy
Lokalizacja:: Olsztyn
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Sprzęgło

Post autor: Pieteross » 2025-07-04, 08:02

Witam mam problem ze sprzęgłem mustang 5.0 GT z 2015 roku manual mianowicie przy depnięciu na pierwszym biegu zerwało okładzinę tarczy sprzęgłowej odstawiłem na warsztat profesjonalną firma nabiła okładziny zamontowane przejechane około 50 km lekki but na pierwszym biegu i tarcza się rozerwała okładziny pedal sprzęgła w podłodze bez smrodu itp i tak się zastanawiam co może być przyczyną . Mechanik stwierdził że docisk koło zamachowe jak nowe ma przebieg 40 tys km . Mechanik będzie rozbierał na nowo i mówił że wyśle to gdzieś na regenerację niech sprawdza czy lepiej kupić cały nowy zestaw



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2141
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Sprzęgło

Post autor: stang232 » 2025-07-04, 13:24

lepiej kupić cały nowy zestaw.
te regenerowane nie dają rady.


Obrazek

vvojtek9
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2025-12-16, 12:58
Model: Boss
Lokalizacja:: Kraków

Re: Sprzęgło

Post autor: vvojtek9 » 2025-12-16, 13:27

Hej, problem może leżeć albo w jakości regenerowanej tarczy, albo w docisku – czasem fabryczny docisk lub regenerowany zestaw nie współpracuje idealnie z konkretnym modelem auta. Słyszałem, że przy Mustangu 5.0 GT niektóre regeneracje tarcz po prostu nie wytrzymują obciążenia pierwszego biegu i kończą podobnie jak u Ciebie. Moim zdaniem warto rozważyć zakup całego nowego kompletu sprzęgła od sprawdzonego producenta, żeby mieć spokój i uniknąć powtórki tej historii.
https://remont1.pl/ogolne-porady/kiedy- ... mont-domu/



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”