Zamek centralny nie działa - Mustang 2007
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2021-12-18, 22:17
- Model: V
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Srebrny
- Lokalizacja:: Berlin
Zamek centralny nie działa - Mustang 2007
Witam wszystkich, nie znalazłem odpowiedzi na temat tego przypadku dlatego postanowiłem zapytać.
Dzisiaj zakupiłem Mustanga 2007 rok 4.0 V6
W zestawie otrzymałem 2 piloty + klucz. Żaden z pilotów nie otwiera samochodu. Przy próbie programowania zero reakcji na naciśnięcie przycisku. Czy to auto posiada jakiś bezpiecznik od centralnego, który mógł ulec „zniszczeniu”? Proszę o wskazówki.
Dodam, ze baterie wymienione na nowe.
Od strony drzwi kierowcy naklejka z informacja o systemie Anti Thief
W załączniku identyczny zestaw jaki posiadam.
Dzisiaj zakupiłem Mustanga 2007 rok 4.0 V6
W zestawie otrzymałem 2 piloty + klucz. Żaden z pilotów nie otwiera samochodu. Przy próbie programowania zero reakcji na naciśnięcie przycisku. Czy to auto posiada jakiś bezpiecznik od centralnego, który mógł ulec „zniszczeniu”? Proszę o wskazówki.
Dodam, ze baterie wymienione na nowe.
Od strony drzwi kierowcy naklejka z informacja o systemie Anti Thief
W załączniku identyczny zestaw jaki posiadam.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Zamek centralny nie działa - Mustang 2007
Bezpiecznika samego centralnego nie ma. Mało informacji aby podpowiedzieć coś konkretnie. Czy zamek centralny w ogóle działa ? Np . blokuje się podczas jazdy ? (funkcja programowana ale w większości aut jest włączona). Czy pozostałe przyciski pilota działają? Jeśli tak to problem leży w instalacji centralnego. Jeśli nie to problem pilota. Albo uszkodzony (mało prawdopodobne żeby obydwa) albo nie zaprogramowane. Programujesz zgodnie z procedurą opisaną w instrukcji ? Auto wchodzi w stan programowania -blokada i otwarcie zamków drzwi ? Jeśli nie, to może robisz jakiś błąd np. odblokowany zamek tylko drzwi kierowcy.
Dosyć dobrze masz opisane tu: " Wsiadamy do samochodu i zamykamy drzwi (trzaskami drzwiami, rygle mają być w pozycji otwarte). Następnie wkładamy działający kluczyk (czyli któryś ze starych) do stacyjki i w ciągu 10 sekund musimy szybko przekręcić 8 razy z pozycji 0 do pozycji zapłon (czyli kontrolki się świecą ale nie kręcimy rozrusznikiem). Gdy to wykonamy to auto nam zasygnalizuje zresetowanie pilotów ryglując i odryglowując drzwi. Od teraz na każdym z pilotów który chcemy sparować z autem wciskamy po jednym przycisku np. zamykania drzwi. Po każdym przyciśnięciu auto powiadomi nas o sparowaniu ryglując i odryglowując drzwi. W ten sposób po kolei dodajemy tyle pilotów ile chcemy. Na koniec otwieramy i zamykamy drzwi (fizycznie, nie ryglem) i gotowe. Mamy zakodowane stare piloty i nowy pilot z kluczykiem."
Cały temat to: viewtopic.php?f=167&t=11289&p=241308&hi ... ta#p241308
Dosyć dobrze masz opisane tu: " Wsiadamy do samochodu i zamykamy drzwi (trzaskami drzwiami, rygle mają być w pozycji otwarte). Następnie wkładamy działający kluczyk (czyli któryś ze starych) do stacyjki i w ciągu 10 sekund musimy szybko przekręcić 8 razy z pozycji 0 do pozycji zapłon (czyli kontrolki się świecą ale nie kręcimy rozrusznikiem). Gdy to wykonamy to auto nam zasygnalizuje zresetowanie pilotów ryglując i odryglowując drzwi. Od teraz na każdym z pilotów który chcemy sparować z autem wciskamy po jednym przycisku np. zamykania drzwi. Po każdym przyciśnięciu auto powiadomi nas o sparowaniu ryglując i odryglowując drzwi. W ten sposób po kolei dodajemy tyle pilotów ile chcemy. Na koniec otwieramy i zamykamy drzwi (fizycznie, nie ryglem) i gotowe. Mamy zakodowane stare piloty i nowy pilot z kluczykiem."
Cały temat to: viewtopic.php?f=167&t=11289&p=241308&hi ... ta#p241308
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2021-12-18, 22:17
- Model: V
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Srebrny
- Lokalizacja:: Berlin
Re: Zamek centralny nie działa - Mustang 2007
Już śpieszę z odpowiedzią.empi1955 pisze: ↑2021-12-19, 11:31Mało informacji aby podpowiedzieć coś konkretnie. Czy zamek centralny w ogóle działa ? Np . blokuje się podczas jazdy ? (funkcja programowana ale w większości aut jest włączona). Czy pozostałe przyciski pilota działają? Jeśli tak to problem leży w instalacji centralnego. Jeśli nie to problem pilota. Albo uszkodzony (mało prawdopodobne żeby obydwa) albo nie zaprogramowane. Programujesz zgodnie z procedurą opisaną w instrukcji ? Auto wchodzi w stan programowania -blokada i otwarcie zamków drzwi ? Jeśli nie, to może robisz jakiś błąd np. odblokowany zamek tylko drzwi kierowcy.
Dosyć dobrze masz opisane tu: " Wsiadamy do samochodu i zamykamy drzwi (trzaskami drzwiami, rygle mają być w pozycji otwarte). Następnie wkładamy działający kluczyk (czyli któryś ze starych) do stacyjki i w ciągu 10 sekund musimy szybko przekręcić 8 razy z pozycji 0 do pozycji zapłon (czyli kontrolki się świecą ale nie kręcimy rozrusznikiem). Gdy to wykonamy to auto nam zasygnalizuje zresetowanie pilotów ryglując i odryglowując drzwi. Od teraz na każdym z pilotów który chcemy sparować z autem wciskamy po jednym przycisku np. zamykania drzwi. Po każdym przyciśnięciu auto powiadomi nas o sparowaniu ryglując i odryglowując drzwi. W ten sposób po kolei dodajemy tyle pilotów ile chcemy. Na koniec otwieramy i zamykamy drzwi (fizycznie, nie ryglem) i gotowe. Mamy zakodowane stare piloty i nowy pilot z kluczykiem."
Cały temat to: viewtopic.php?f=167&t=11289&p=241308&hi ... ta#p241308
Drzwi blokują się za pomocą przycisków na drzwiach, natomiast żaden z nich na jednym ani drugim pilocie nie działa - jakby nie miał przypisanej funkcji. Dodam, że po włożeniu nowszego klucza nie mogę odpalić samochodu, przy zegarach wyświetla się kontrolka pojazdu z kłódką, która miga.
Auto wydaje dźwięk rozpoczęcia procedury programowania (zamyka i otwiera rygle). Po naciśnięciu któregokolwiek z przycisków - na starym czy też na nowym pilocie - nie ma żadnej reakcji. Po 20 sekundach auto samo wychodzi z trybu i ponownie zamyka i otwiera drzwi.empi1955 pisze: ↑2021-12-19, 11:31Programujesz zgodnie z procedurą opisaną w instrukcji ? Auto wchodzi w stan programowania -blokada i otwarcie zamków drzwi ? Jeśli nie, to może robisz jakiś błąd np. odblokowany zamek tylko drzwi kierowcy.
Dosyć dobrze masz opisane tu: " Wsiadamy do samochodu i zamykamy drzwi (trzaskami drzwiami, rygle mają być w pozycji otwarte). Następnie wkładamy działający kluczyk (czyli któryś ze starych) do stacyjki i w ciągu 10 sekund musimy szybko przekręcić 8 razy z pozycji 0 do pozycji zapłon (czyli kontrolki się świecą ale nie kręcimy rozrusznikiem). Gdy to wykonamy to auto nam zasygnalizuje zresetowanie pilotów ryglując i odryglowując drzwi. Od teraz na każdym z pilotów który chcemy sparować z autem wciskamy po jednym przycisku np. zamykania drzwi. Po każdym przyciśnięciu auto powiadomi nas o sparowaniu ryglując i odryglowując drzwi. W ten sposób po kolei dodajemy tyle pilotów ile chcemy. Na koniec otwieramy i zamykamy drzwi (fizycznie, nie ryglem) i gotowe. Mamy zakodowane stare piloty i nowy pilot z kluczykiem."
Wyszukałem w sieci coś takiego: Ford (numer części: 7R3Z-15604-F) Alarm/Keyless Lock System Kit. Może coś tutaj jest nabrojone.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Zamek centralny nie działa - Mustang 2007
Z tego co piszesz, wynika że kluczyk "scyzoryk" jest nie zaprogramowany. -"po włożeniu nowszego klucza nie mogę odpalić samochodu, przy zegarach wyświetla się kontrolka pojazdu z kłódką, która miga." . Może jest on od wersji europejskiej (inna częstotliwość) lub ma inny, nie właściwy lub uszkodzony transponder. Ale to nie powinno mieć wpływu na możliwość zaprogramowania pilota. Dziwne? A inne przyciski pilota działają ? Myślę o - otwieranie bagażnika , drzwi, panic alarm.?
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2021-12-18, 22:17
- Model: V
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Srebrny
- Lokalizacja:: Berlin
Re: Zamek centralny nie działa - Mustang 2007
Tak jak pisałem wyżej, ani na jednym, ani na drugim pilocie żaden z przycisków nie działa. Próbowałem zaprogramować 2 piloty.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Zamek centralny nie działa - Mustang 2007
W tej chwili nic nie przychodzi mi do głowy.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Zamek centralny nie działa - Mustang 2007
Jakbyś mógł sprecyzować co dokładnie masz. 2 piloty + kluczyk. Piloty takie tylko przyciski ? Kluczyk taki "stary" grot z przyciskami w jednym czy nowszego typu ala scyzoryk ?
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2021-12-18, 22:17
- Model: V
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Srebrny
- Lokalizacja:: Berlin
Re: Zamek centralny nie działa - Mustang 2007
W pierwszym poście zamieściłem załącznik. Jest to dokładnie ten sam zestaw.
Grot + osobny pilot do otwierania, zamykania etc.
Scyzoryk z przyciskami.
Ani jeden, ani drugi nie daje się zaprogramować.
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Zamek centralny nie działa - Mustang 2007
Jak programujesz ? Bo żeby zaprogramować kluczyk to musisz mieć 2 klucze master i wtedy za ich pomocą możesz kodować kolejny lub mieć 2 kluczyki i programem wykasować z pamięci i kodować na nowo 2 mastery.
Kodowanie pilota polega na włożeniu kluczyka (zakodowanego oczywiście) przekręcenie chyba 8-9 razy i naciska się jakiś tam guzik na pilocie ale podstawą musi być kluczyk zakodowany.
Ile z tych kluczyków odpala auto ?
Kodowanie pilota polega na włożeniu kluczyka (zakodowanego oczywiście) przekręcenie chyba 8-9 razy i naciska się jakiś tam guzik na pilocie ale podstawą musi być kluczyk zakodowany.
Ile z tych kluczyków odpala auto ?
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2021-12-18, 22:17
- Model: V
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Srebrny
- Lokalizacja:: Berlin
Re: Zamek centralny nie działa - Mustang 2007
Ten kluczyk odpala samochód - pilot nie działa.

Ten kluczyk otwiera drzwi, nie da się odpalić samochodu - przyciski nie działają.

- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Zamek centralny nie działa - Mustang 2007
Wg. mnie wygląda to tak że:
1. Kluczyk oryginał + osobny pilot - odpala samochód ale uszkodzony jest sam pilot. (może jakaś przerwa w układzie samego pilota).
2. Kluczyk scyzoryk - pilot działa bo zaprogramowany, natomiast sam kluczyk (transponder) jest nie zakodowany (nie odpala silnika).
Musisz: - sprawdzić sam pilot z pkt. 1
- zakodować klucz z pkt. 2. Tylko i wyłącznie programowo np. Forscanem. Żadne zabawy w tzw. "kluczykowanie". Wystarczy dodać kluczyk , nie ma konieczności kasowania wszystkich dopisanych kluczy i kodowania na nowo. Jeśli uda się zakodować to jesteś w domu, jeśli nie tzn. że klucz ma inny transponder niż wymagany lub jest na inną częstotliwość lub uszkodzony.
Programowanie pilota ( spowodowanie że przyciski funkcyjne działają) to jest całkowicie odrębna rzecz nie mająca związku z zakodowaniem transpondera umożliwiającego uruchomienie silnika. Przemyśl to i działaj.
1. Kluczyk oryginał + osobny pilot - odpala samochód ale uszkodzony jest sam pilot. (może jakaś przerwa w układzie samego pilota).
2. Kluczyk scyzoryk - pilot działa bo zaprogramowany, natomiast sam kluczyk (transponder) jest nie zakodowany (nie odpala silnika).
Musisz: - sprawdzić sam pilot z pkt. 1
- zakodować klucz z pkt. 2. Tylko i wyłącznie programowo np. Forscanem. Żadne zabawy w tzw. "kluczykowanie". Wystarczy dodać kluczyk , nie ma konieczności kasowania wszystkich dopisanych kluczy i kodowania na nowo. Jeśli uda się zakodować to jesteś w domu, jeśli nie tzn. że klucz ma inny transponder niż wymagany lub jest na inną częstotliwość lub uszkodzony.
Programowanie pilota ( spowodowanie że przyciski funkcyjne działają) to jest całkowicie odrębna rzecz nie mająca związku z zakodowaniem transpondera umożliwiającego uruchomienie silnika. Przemyśl to i działaj.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2021-12-18, 22:17
- Model: V
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Srebrny
- Lokalizacja:: Berlin
Re: Zamek centralny nie działa - Mustang 2007
Zamawiam nowy pilot i sprawdzę.
Niedługo ogarnę ten drugi programowo.
Natomiast
Póki co dzięki za wskazówki, dam znać jak przyjdzie nowy pilot oraz po próbie zakodowania scyzoryka programem.
Niedługo ogarnę ten drugi programowo.
Natomiast
Pilot nie działa, da się otworzyć drzwi fizycznie, nie elektronicznie. Brak jakiejkolwiek reakcji przy próbie programowania na naciśnięcie guzika.
Póki co dzięki za wskazówki, dam znać jak przyjdzie nowy pilot oraz po próbie zakodowania scyzoryka programem.