Cześć,
Powiedzcie mi proszę... Jaki powinien być most w GT 4.6 automat z 2006r?
8,8" przełożenie 3.31?
Da się to sprawdzić po VIN?
Tak orientacyjnie jaki byłby skutek założenia mostu z przełożeniem 3.55?
Jaki most w MUSTANG GT 4.6 automat 2006r.?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor
- k.polakowa
- Posty: 5
- Rejestracja: 2018-01-25, 09:30
- Model: Mustang GT gen.V
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Łódź
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Jaki most w MUSTANG GT 4.6 automat 2006r.?
GT 4,6 automat - most 8,8 " , standardowe przełożenie 3,31. Można sprawdzić po VIN. Może być jednak też tak, że kupujący zażyczył sobie innego przełożenia (ale będzie to widoczne wg. VIN) lub sam dokonał zmian.
Skutek zmiany na 3,55 - myślę że prawie niezauważalny. Generalnie i najprościej: im wyższe przełożenie tym większe przyspieszenie na starcie, łatwiej zerwać przyczepność tylnych kół. Ale też skrócenie zakresów prędkości na poszczególnych biegach, niższa prędkość max. ,, nieco większe spalanie. Ja u siebie mam przełożenie 4,1 i nie jest to "hardcor". Ale dla porównania: przy std przełożeniu przy 100 km/h silnik kręcił się ok 2000 obr/min , przy 4,1 obroty silnika dla tej samej prędkości to 2600 obr/min.
No i im szybciej jedziesz tym głośniej wewnątrz ze względu na obroty silnika.
Na forum znajdziesz więcej info w tym temacie.
Skutek zmiany na 3,55 - myślę że prawie niezauważalny. Generalnie i najprościej: im wyższe przełożenie tym większe przyspieszenie na starcie, łatwiej zerwać przyczepność tylnych kół. Ale też skrócenie zakresów prędkości na poszczególnych biegach, niższa prędkość max. ,, nieco większe spalanie. Ja u siebie mam przełożenie 4,1 i nie jest to "hardcor". Ale dla porównania: przy std przełożeniu przy 100 km/h silnik kręcił się ok 2000 obr/min , przy 4,1 obroty silnika dla tej samej prędkości to 2600 obr/min.
No i im szybciej jedziesz tym głośniej wewnątrz ze względu na obroty silnika.
Na forum znajdziesz więcej info w tym temacie.
k.polakowa pisze: ↑2019-05-29, 18:40Cześć,
Powiedzcie mi proszę... Jaki być most w GT 4.6 automat z 2006r?
8,8" przełożenie 3.31?
Da się to sprawdzić po VIN?
Tak orientacyjnie jaki byłby skutek założenia mostu z przełożeniem 3.55?
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- k.polakowa
- Posty: 5
- Rejestracja: 2018-01-25, 09:30
- Model: Mustang GT gen.V
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Łódź
Re: Jaki most w MUSTANG GT 4.6 automat 2006r.?
Dzięki za informacje.
A jakie przełożenie polecacie? 3.31 nie mogę nigdzie sensownego znaleźć a na 3.55 mam ofertę.
A jakie przełożenie polecacie? 3.31 nie mogę nigdzie sensownego znaleźć a na 3.55 mam ofertę.
- BaPit
- Forumowicz
- Posty: 287
- Rejestracja: 2014-04-05, 09:10
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: black mat
- Kontakt:
Re: Jaki most w MUSTANG GT 4.6 automat 2006r.?
Jak ganiasz po autostradach, to zostaw serię lub właśnie to 3.55. Ja nie robię często długich tras i wrzuciłem 4.1. Moim zdaniem jeśli chcesz poczuć różnicę przy starcie i na elastyczności, to 4.1 to absolutne minimum. Ja dziś, znając specyfikę mojej jazdy, szedłbym w 4.3 lub 4.56. A jak jesteś hardcorem i jeździsz głównie po mieście lub torze, to masz jeszcze m.in. 4.88, 5.13 czy 5.77k.polakowa pisze: ↑2019-05-29, 22:47A jakie przełożenie polecacie? 3.31 nie mogę nigdzie sensownego znaleźć a na 3.55 mam ofertę.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Jaki most w MUSTANG GT 4.6 automat 2006r.?
Jeśli musisz wymienić wałek lub koło talerzowe a odpowiadało Ci std przełożenie, to z powodu braku 3,31 założyłbym 3,55. Jeśli planujesz więcej KM w przyszłości to włożyłbym 3,73. Ale to Ty wiesz najlepiej co dalej.
Jeśli kupujesz to zwróć uwagę na producenta. 3,31 jest dostępne, ale w większości jakieś "no name" . Celuj raczej w Ford Performance, dobre opinie są też o Yukon.
To niby proste : kupić, założyć. Ale żeby to dobrze jeździło i nie zagłuszało myśli ważny jest fachowiec który to będzie robił. Większość mechaników robi mosty do "amerykanów" na odwal się, a ew. niedoróbki tłumaczą tym że "ten typ tak ma". Dobry mechanik doradzi Tobie również w wyborze producenta zestawu.
Jeśli kupujesz to zwróć uwagę na producenta. 3,31 jest dostępne, ale w większości jakieś "no name" . Celuj raczej w Ford Performance, dobre opinie są też o Yukon.
To niby proste : kupić, założyć. Ale żeby to dobrze jeździło i nie zagłuszało myśli ważny jest fachowiec który to będzie robił. Większość mechaników robi mosty do "amerykanów" na odwal się, a ew. niedoróbki tłumaczą tym że "ten typ tak ma". Dobry mechanik doradzi Tobie również w wyborze producenta zestawu.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- k.polakowa
- Posty: 5
- Rejestracja: 2018-01-25, 09:30
- Model: Mustang GT gen.V
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Łódź
Re: Jaki most w MUSTANG GT 4.6 automat 2006r.?
Dobre pytanie... Komu zatem powierzyć tą operacje?
Komuś kto ma doświadczenie z mustangami?
Macie jakieś rekomendacje? (im bliżej Łodzi tym lepiej).
Czy należy oddać most do wyspecjalizowanego zakładu od mostów? Tak na szybko w google wyszukałem: http://mariuszdrypa.pl
http://www.kramex.net.pl/mosty-dyferencjaly,3038.html
Gdzie radzicie uderzyć?
Komuś kto ma doświadczenie z mustangami?
Macie jakieś rekomendacje? (im bliżej Łodzi tym lepiej).
Czy należy oddać most do wyspecjalizowanego zakładu od mostów? Tak na szybko w google wyszukałem: http://mariuszdrypa.pl
http://www.kramex.net.pl/mosty-dyferencjaly,3038.html
Gdzie radzicie uderzyć?
- BaPit
- Forumowicz
- Posty: 287
- Rejestracja: 2014-04-05, 09:10
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: black mat
- Kontakt:
Re: Jaki most w MUSTANG GT 4.6 automat 2006r.?
Mi to składał Mirek (Mirmal) z Piastowa. Od paru lat jeździ, nie wyje - robota zrobiona idealnie Jeśli chcesz podjechać trochę dalej to na 100% Paweł (Caniggia) z Opola też zrobi Ci to profi