Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing
może pytanie laickie ale co mi się stanie jak tylko sprężyny wymienię na niższe? W Ameryce z tego co czytam to podstawowa modyfikacja i mało kto amorki wymienia...
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing
Bo tak najtaniej. Min do tego to panhardbar aby wypośrodkować tylną oś, górne mocowania amorków, te które podałem, aby kąty dało się odpowiednio ustawić po obniżeniu.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing
No i jest super i wcale póki co nie tak nisko jak zapowiadane i chłopaki straszyli (może dlatego, że Shelby GT ma w std sprężyny 1,5):)
viewtopic.php?f=85&t=3615&p=90440#p90440" onclick="window.open(this.href);return false;
Chyba wszystko napisałem w w/w temacie, również zmodyfikowałem pierwszego posta.
Mega wypas:).
viewtopic.php?f=85&t=3615&p=90440#p90440" onclick="window.open(this.href);return false;
Chyba wszystko napisałem w w/w temacie, również zmodyfikowałem pierwszego posta.
Mega wypas:).
Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing
Super Zestaw : FRPP Adjustable Handling Pack – M-FR3-MGTAA

• Adjustable Dampers M-18000-C
• Lowering Springs M-5300-K
• Sway bars M-5490-A
• Front Strut Mount Upgrade M-18183-C
• Jounce Stops M-5570-A
• Strut Tower Brace M-20201-S197

• Adjustable Dampers M-18000-C
• Lowering Springs M-5300-K
• Sway bars M-5490-A
• Front Strut Mount Upgrade M-18183-C
• Jounce Stops M-5570-A
• Strut Tower Brace M-20201-S197
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing
Trzeba zaznaczyć ze sprężyny w tym zestawie są z shelby gt, czyli 1.5 cala w dół.
jounce stops są nie potrzebne, bo oryginalne są takie same, chyba ze są zmęczone.
jounce stops są nie potrzebne, bo oryginalne są takie same, chyba ze są zmęczone.
- adaslaw
- Forumowicz
- Posty: 598
- Rejestracja: 2009-09-30, 15:06
- Model: Mustang conv. 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: skromny czarny
Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing
Paweł i Koledzy:caniggia pisze: Przy zmianie należy również wymienić wszystkie odboje na krótsze aby zwiększyć skok na krótszych sprężynach.
[..]
Odbojniki M-5570-A ok 30$ - jak się kupuje amorki, to przednie są w komplecie, tylne się nie wiele różnią od oryginału,
jak mały przebieg, to nie ma chyba sensu tego wymieniać.
Nie wiecie, gdzie można kupić odboje do Mustanga V6 2005+?

A najlepiej: te obniżone odboje, o których Paweł pisze powyżej?
W polskim internecie nie mogę ich znaleźć. Znalazłem je na eBay, ale chcą aż 50$ za przesyłkę

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing
W rzeczywistości one nie są obniżone, tak ford pisze, ale mierzyłem, są identyczne jak stock
- nomad
- Forumowicz
- Posty: 635
- Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
- Model: Bullitt & 939
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Highland Green
Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing
Wysokość tak ale Ford Racing opisuje je jako wykonane z innego materiału - są bardziej miękkie i dobicie na sprężynach obniżających jest łagodniejsze na tych odbojach.
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing
Panowie to tylko kawałek gumy. Normalną sytuacją jest że trzeba te odboje przyciąć nożem. Nawet niektóre instrukcję montażu zawieszenia o tym piszą . Z tyłu sytuacja jest prosta bo widac czy auto leży na odbojach i ile jest luzu. Z przodu trzeba ciachnąć bardziej na wyczucie.
Jezeli kokoś to razi że ma przycięte odboje i dla niego to "rzeźba" to niech kupi specjalne z odpowiednim logo.
Wiele aut torowych ma tak przycięte na wymiar odboje dlatego ze wartość o jaką trzeba skrócić odbój jest inna dla każdego auta i zawieszenia.
To czy obniżone auto siedzi na odbojach czy nie decyduje o prawidłowej pracy zawieszenia. Zawieszenie musi mieć odpowiedni skok i koniec.
Jezeli kokoś to razi że ma przycięte odboje i dla niego to "rzeźba" to niech kupi specjalne z odpowiednim logo.
Wiele aut torowych ma tak przycięte na wymiar odboje dlatego ze wartość o jaką trzeba skrócić odbój jest inna dla każdego auta i zawieszenia.
To czy obniżone auto siedzi na odbojach czy nie decyduje o prawidłowej pracy zawieszenia. Zawieszenie musi mieć odpowiedni skok i koniec.
- andi74
- Forumowicz
- Posty: 1167
- Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
- Model: GT S550 GT350 Mod
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary Metalik
- Lokalizacja:: EU/PL
Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing
a ja mam prosbe o podanie tych numerow tych amorkow bo za cholere nic nie moge wyszukac w sieci a moj konik ma 60k mil to moze niech lepiej leza bo potem nie bedzie tego zestawu
M18000-A
komplety sa ale na sztuki nic nie moge namierzyc
pls pls
M18000-A
komplety sa ale na sztuki nic nie moge namierzyc
pls pls
