Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing

Post autor: pudel » 2012-03-18, 17:03

może pytanie laickie ale co mi się stanie jak tylko sprężyny wymienię na niższe? W Ameryce z tego co czytam to podstawowa modyfikacja i mało kto amorki wymienia...


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing

Post autor: caniggia » 2012-03-18, 18:11

Bo tak najtaniej. Min do tego to panhardbar aby wypośrodkować tylną oś, górne mocowania amorków, te które podałem, aby kąty dało się odpowiednio ustawić po obniżeniu.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing

Post autor: caniggia » 2012-03-30, 21:27

No i jest super i wcale póki co nie tak nisko jak zapowiadane i chłopaki straszyli (może dlatego, że Shelby GT ma w std sprężyny 1,5):)

viewtopic.php?f=85&t=3615&p=90440#p90440" onclick="window.open(this.href);return false;

Chyba wszystko napisałem w w/w temacie, również zmodyfikowałem pierwszego posta.

Mega wypas:).



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing

Post autor: AluStar » 2012-04-29, 09:51

Super Zestaw : FRPP Adjustable Handling Pack – M-FR3-MGTAA

Obrazek

• Adjustable Dampers M-18000-C
• Lowering Springs M-5300-K
• Sway bars M-5490-A
• Front Strut Mount Upgrade M-18183-C
• Jounce Stops M-5570-A
• Strut Tower Brace M-20201-S197



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing

Post autor: caniggia » 2012-04-29, 11:13

Trzeba zaznaczyć ze sprężyny w tym zestawie są z shelby gt, czyli 1.5 cala w dół.
jounce stops są nie potrzebne, bo oryginalne są takie same, chyba ze są zmęczone.



Awatar użytkownika
adaslaw
Forumowicz
Posty: 598
Rejestracja: 2009-09-30, 15:06
Model: Mustang conv. 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: skromny czarny

Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing

Post autor: adaslaw » 2016-10-13, 19:15

caniggia pisze: Przy zmianie należy również wymienić wszystkie odboje na krótsze aby zwiększyć skok na krótszych sprężynach.

[..]

Odbojniki M-5570-A ok 30$ - jak się kupuje amorki, to przednie są w komplecie, tylne się nie wiele różnią od oryginału,
jak mały przebieg, to nie ma chyba sensu tego wymieniać.
Paweł i Koledzy:
Nie wiecie, gdzie można kupić odboje do Mustanga V6 2005+? :/
A najlepiej: te obniżone odboje, o których Paweł pisze powyżej?

W polskim internecie nie mogę ich znaleźć. Znalazłem je na eBay, ale chcą aż 50$ za przesyłkę :/



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing

Post autor: caniggia » 2016-10-14, 09:32

W rzeczywistości one nie są obniżone, tak ford pisze, ale mierzyłem, są identyczne jak stock



Awatar użytkownika
nomad
Forumowicz
Posty: 635
Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
Model: Bullitt & 939
Silnik: V8 4.6
Kolor: Highland Green

Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing

Post autor: nomad » 2016-10-14, 09:36

Wysokość tak ale Ford Racing opisuje je jako wykonane z innego materiału - są bardziej miękkie i dobicie na sprężynach obniżających jest łagodniejsze na tych odbojach.



Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing

Post autor: kaskader bart » 2016-10-14, 14:35

Panowie to tylko kawałek gumy. Normalną sytuacją jest że trzeba te odboje przyciąć nożem. Nawet niektóre instrukcję montażu zawieszenia o tym piszą . Z tyłu sytuacja jest prosta bo widac czy auto leży na odbojach i ile jest luzu. Z przodu trzeba ciachnąć bardziej na wyczucie.
Jezeli kokoś to razi że ma przycięte odboje i dla niego to "rzeźba" to niech kupi specjalne z odpowiednim logo.
Wiele aut torowych ma tak przycięte na wymiar odboje dlatego ze wartość o jaką trzeba skrócić odbój jest inna dla każdego auta i zawieszenia.
To czy obniżone auto siedzi na odbojach czy nie decyduje o prawidłowej pracy zawieszenia. Zawieszenie musi mieć odpowiedni skok i koniec.



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1167
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Mustang 2005 up obniżanie Ford Racing

Post autor: andi74 » 2017-02-06, 16:58

a ja mam prosbe o podanie tych numerow tych amorkow bo za cholere nic nie moge wyszukac w sieci a moj konik ma 60k mil to moze niech lepiej leza bo potem nie bedzie tego zestawu
M18000-A

komplety sa ale na sztuki nic nie moge namierzyc

pls pls :ok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”