Kupno Mustanga GT350

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
thread4
Posty: 1
Rejestracja: 2016-12-22, 20:44

Kupno Mustanga GT350

Post autor: thread4 » 2016-12-22, 22:38

Witam wszystkich jako nowy użytkownik forum :)
Trafiłem tutaj, ponieważ chciałem prosić o opinie, przemyślenia, porady odnośnie kupna GT350.
Po krótce sprawa wygląda tak: Od małego kocham samochody i moim marzeniem było posiadanie tego jedynego oraz móc go utrzymać. Myślę że w kolejnym roku mogę sobie pozwolić na zrealizowanie tego marzenia.
Auto byłoby użytkowane przez moja osobę (góra 10 tyś. rocznie - powiedzmy jako daily) +drugie żony na "gorsze drogi i mniej kulturalne użytkowanie" oraz zimę. Drogi w mojej okolicy nie są najgorsze (autostrady, obwodnice) i chciałbym w miarę możliwości omijać te, które są gorsze i nie zapuszczać się w nieznane. Mimo wszystko nasuwa mi się pytanie, czy to auto nie będzie zbyt twarde ? (ktoś porównał twardość zawieszenia do Vipera ACR.... i że absolutnie na Polskie drogi odpada - podejrzewam że miał na myśli te gorsze drogi) jednak mimo wszystko zastanawia mnie ta kwestia. W końcu zawsze się trafia jakieś drogi beznadziejne, koleiny, dziury, progi zwalniające.... a GT350 zostało stworzone jako ready na tor.
W Polsce jest chyba 3 - 4 egzemplarze (dwa w rękach znanych siatkarzy - może uda mi się z nimi skontaktować i przynajmniej dowiedzieć się jakie mają odczucia po zakupie).
Oczywiście mowa tutaj o egzemplarzu z 2017 i najlepiej po "Recallu" z czystym Vinem. Każda opinia i zdanie mile widziane. Temat pt. Ciekawostki o GT350 przeczytany jak również chyba każdy film na yt obejrzany.

:luka:



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Kupno Mustanga GT350

Post autor: veeefour » 2016-12-22, 22:55

Coz, skoro juz wszystko przeczytales to ja Ci tylko moge podac kilka moich "prywatnych" wnioskow - testowalem GT350 i Viper'a tez i to przez kilka dni.

Co to jest GT350?
To jest taki Mustang jaki wielu z "nas" po woli przez lata sobie robi. Kazdy chce:
-glosny wydech
-super zawieche bo wiadomo sreyjne sssie
-program, dolot, walki, porting glowic bo wiadomo mocy ciong le mao.
-skrzynie ktora to potem przeniesie(wiadomo tylko tremec magnum)
-spoilery, zderzaki, dokladki i pasy bo musi wygladac zdrowo
-jakies super wielkie i szerokie kola
-etc...

To wszystko zrobil juz Ford w fabryce - tylko wiadomo jak cos jest OEM to jest najlepiej spasowane i wyglada po prostu dobrze.
Mialem kupowac GT350 i bylem juz naprawde blisko ale...wg mnie ominelo by mnie cala zabawa. Glowne powody:

-tym sie nie da jezdzic po kiepskich drogach
-trzeba tankowac co 300km bo zre jak wscielky
-brak automatu - dla mnie duzy minus
-podwojona cena przez mafie handlarzy

Jezeli ktos chce kupic za tyle auto ktore uwaza za kolekcjonerskie i jezdzic nim jak jakims Ferrari w letnie weekendy to nie jest to wlasciwe auto.
Juz lepiej sobie sprawic Vipera bo GT350 to w dalszym ciagu jest Mustang i zamin stanie sie "dziadkiem" minie bardzo duzo czasu.
Dzis ciesze sie, ze nie kupilem GT350 a pieniadze z roznicy jaka zaplacilem/bym zaplacil wrzucilem w modyfikacje GT i zostalo jeszcze na drugie,
normalne auto dla zony a ten "flat plane crank" to w ogole przestalmnie po czasie ekscytowac i nie obecnie nie widzie juz w ogole w tym aucie
takich "fajerwerkow" jakimi zasypuje go prasa i recenzenci...taki "hype" ktory szybko przejdzie.



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Kupno Mustanga GT350

Post autor: Radziu » 2016-12-22, 23:36

GT350 jako daily to już chyba lekka przesada ;) Viper też do daily car nie należy :P

Auto na pokaz, auto ekstremalne, mega szybkie, twarde, głośne, zapewne każda drobna część do sprowadzania ze Stanów, serwis tylko w nielicznych miejscach, które znają się na poważnie zmodyfikowanych autach, a i tak na tym będą się trochę uczyć, konieczna stacja benzynowa w garażu ;)

Marzenia trzeba realizować - więc kupuj! Ma z tyłu miejsca siedzące, a Viper nie :D

Gdybym stał przed wyborem wydania 400k na auto gotowe z fabryki lub GT za 200k + modyfikacje, to wybrałbym gotowe z fabryki... i to dalej można modyfikować :cwaniak:



Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Kupno Mustanga GT350

Post autor: kaskader bart » 2016-12-23, 00:20

Poczekaj na GT500. To będzie petRda :przestraszony:



Dante.
Stowarzyszenie MKP
Posty: 350
Rejestracja: 2015-03-20, 01:00
Model: '09 Shelby GT350
Silnik: V8 4.6
Kolor: Brilliant Silver

Re: Kupno Mustanga GT350

Post autor: Dante. » 2016-12-23, 01:51

Ja w sezonie GT350 traktuje jako daily, oczywiscie ma to troche minusow ale ta frajda jest nie do odparcia. Co prawda to zupelnie inna generacja i zapewne przepasc dzieli ja od obecnych GT350 ale troche wiedzy o tych modelach posiadam, gdyby kolega cos konkretnego potrzebowal zapraszam na priv.

PS. Chyba wszystko z tego co powiedzieli poprzednicy jest prawda :P


- Ventura!
- Yes Satan? ... Sorry sir, you sounded like my Shelby!

2006 V6 [25.04.2015 - 26.05.2015]
2007 GT [31.05.2015 - 15.09.2015]
2009 Shelby GT350 #5 of a build of 9. [14.05.2016 - infinity]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”