Jesteś tu nowy, przywitaj się!
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 14
- Rejestracja: 2013-05-20, 00:05
- Model: GT 2002
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny
Re: Jesteś tu nowy, przywitaj się!
Witam wszystkich!
Forum przegladam juz od pewnego czasu, bo zapewne jak wiekszosc z Was tutaj zaczynalem szukac pierwszych informacji o aucie z mlodzienczych marzen :-). No i stalo sie - od niedawna jestem posiadaczem czarnego GT z 2002 roku. Przyplynal z USA, lekko podwozie srodkiem przetarte, przedni zderzak uszkodzony glownie przy transporcie, no i najwazniejsze ze manual :-).
Czekam obecnie na zarejestrowanie auta, porobilem juz najwazniejsze rzeczy typu przerobka swiatel, naprawa tlumikow, wymiana oleju i plynu chlodniczego, zostalo m.in. zamontowanie zderzaka, ktory ciagle nie umie sie doczekac poklejenia i polakierowania (juz ze 3 tygodnie, podobno jakis trudny ten plastik :-)). Boje sie troche przerwszego przegladu, co tez tam to wyjdzie, ale jestem dobrej mysli.
I jak na razie jestem PRZERAZONY jak to auto jezdzi, z jednej strony kopyto ma (wiadomo, kon ;-)), ale z drugiej strony prowadzenie auta jest... nie wiem jak to okreslic... Auto jest okrutnie miekkie, na nierownosciach tyl lata na boki, choc przeczytalem tutaj, ze to normalne :-D. Ale kwestie techniczne to inny dzial.
Podsumowujac - witam wszystkich raz jeszcze i do przeczytania :-)
Forum przegladam juz od pewnego czasu, bo zapewne jak wiekszosc z Was tutaj zaczynalem szukac pierwszych informacji o aucie z mlodzienczych marzen :-). No i stalo sie - od niedawna jestem posiadaczem czarnego GT z 2002 roku. Przyplynal z USA, lekko podwozie srodkiem przetarte, przedni zderzak uszkodzony glownie przy transporcie, no i najwazniejsze ze manual :-).
Czekam obecnie na zarejestrowanie auta, porobilem juz najwazniejsze rzeczy typu przerobka swiatel, naprawa tlumikow, wymiana oleju i plynu chlodniczego, zostalo m.in. zamontowanie zderzaka, ktory ciagle nie umie sie doczekac poklejenia i polakierowania (juz ze 3 tygodnie, podobno jakis trudny ten plastik :-)). Boje sie troche przerwszego przegladu, co tez tam to wyjdzie, ale jestem dobrej mysli.
I jak na razie jestem PRZERAZONY jak to auto jezdzi, z jednej strony kopyto ma (wiadomo, kon ;-)), ale z drugiej strony prowadzenie auta jest... nie wiem jak to okreslic... Auto jest okrutnie miekkie, na nierownosciach tyl lata na boki, choc przeczytalem tutaj, ze to normalne :-D. Ale kwestie techniczne to inny dzial.
Podsumowujac - witam wszystkich raz jeszcze i do przeczytania :-)
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Jesteś tu nowy, przywitaj się!
witaj
czyzby to byl ten GT 2002 czarny z czerwonym pasem ?
jesli ten to piekny GT , pochwal sie nim w galeri 



- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Jesteś tu nowy, przywitaj się!
Kabat wciąż myślisz o GT500 właśnie poszedł jeden ostatnio na aukcji



- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Jesteś tu nowy, przywitaj się!
Witamyossassin pisze:Witam wszystkich!
Forum przegladam juz od pewnego czasu, bo zapewne jak wiekszosc z Was tutaj zaczynalem szukac pierwszych informacji o aucie z mlodzienczych marzen :-). No i stalo sie - od niedawna jestem posiadaczem czarnego GT z 2002 roku. Przyplynal z USA, lekko podwozie srodkiem przetarte, przedni zderzak uszkodzony glownie przy transporcie, no i najwazniejsze ze manual :-).
Czekam obecnie na zarejestrowanie auta, porobilem juz najwazniejsze rzeczy typu przerobka swiatel, naprawa tlumikow, wymiana oleju i plynu chlodniczego, zostalo m.in. zamontowanie zderzaka, ktory ciagle nie umie sie doczekac poklejenia i polakierowania (juz ze 3 tygodnie, podobno jakis trudny ten plastik :-)). Boje sie troche przerwszego przegladu, co tez tam to wyjdzie, ale jestem dobrej mysli.
I jak na razie jestem PRZERAZONY jak to auto jezdzi, z jednej strony kopyto ma (wiadomo, kon ;-)), ale z drugiej strony prowadzenie auta jest... nie wiem jak to okreslic... Auto jest okrutnie miekkie, na nierownosciach tyl lata na boki, choc przeczytalem tutaj, ze to normalne :-D. Ale kwestie techniczne to inny dzial.
Podsumowujac - witam wszystkich raz jeszcze i do przeczytania :-)
Fakt może seria nie jest twarda, ale seryjne zawieszanie z dobrymi amortyzatorami i nie wybitymi gumami nie jest tragedią.
Także jeśli bardzo lata to trafiłeś mocno wyeksploatowany egzemplarz - sięgaj do kieszeni i rób zawias kompleksowo.
Jeśli to pęknięcie jest jakieś minimalne to naprawiaj, jak większe to za rok lakier ci tam popęka i


- Brano
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 204
- Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
- Model: 67 fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny
Re: Jesteś tu nowy, przywitaj się!
stang232 pisze:Kabat wciąż myślisz o GT500 właśnie poszedł jeden ostatnio na aukcji



-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 14
- Rejestracja: 2013-05-20, 00:05
- Model: GT 2002
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny
Re: Jesteś tu nowy, przywitaj się!
Ano ten tenkoral pisze:witajczyzby to byl ten GT 2002 czarny z czerwonym pasem ?
jesli ten to piekny GT , pochwal sie nim w galeri


O zderzaku to samo mi kumpel gadal - cokolwiek by sie nie robilo, to predzej czy pozniej popeka ;-/ Szkoda, ze juz wczesniej dalem do klejenia. Teraz ponoc ma to facet, co robi lodki, bo zwykle klejenie nie wychodzilo. No nic, pozyjemy, zobaczymy...
A co do latania tylu to owszem, sprezyny sa bardzo miekkie, jak kumpel ~90kg siadl do bagaznika robic ze swiatlami, to tyl ugial sie z 8cm przeswitu do 4cm... Poza tym opony 275 na 8-calowej feldze - a tak sie przeciez nie robi. A poza tym cos tam stuka z prawej strony - moze szarpaki pokaza, gdzie to dokladnie jest.
Co do przeswitu wlasnie - mam tam wsadzone MagnaFlow-y, ale jakos kiepsko to ktos porobil, bo zamiast dac je we wneki na tlumiki, to puscil je na wprost no i przeswit "normalny" mam 8cm. Z kumplem w bagazniku - 4cm, wiec jak mi usiada 2 osoby na tyl to przez prog zwalniajacy nie przejade... Ale spoko, podjade do specow od rur i tlumikow i cos porobimy, zeby bylo lepiej.
Z ciekawostek - znalazlem tam:
- 6 czy 7 butelek z napojami, praktycznie wszystkie wypite do ok. polowy
- 5 czy 6 monet - drobniaki
- 4 dlugopisy plus 1 wklad luzem
- wizytownik od dentysty z umowiona data

- jakas liste firm z Baltimore
- obcegi
- ladowarke samochodowa chyba do IPhone-a
- rachunek z McDonalda z 23.12.2013
- i taka fajna mala szklanna kulke z kwiatkiem w srodku ;D
A dobra, taka jedna fotka :-)

-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2013-05-20, 20:53
Re: Jesteś tu nowy, przywitaj się!
Mateusz z Rożnowa(małopolskie) lat 18. Od zawsze kocham Mustangi! Żadne inne auto nie wzbudza we mnie takich emocji. TO CHYba uzależnienie. Moim marzeniem jest Mustang GT500 Shelby z 1967roku <3
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Jesteś tu nowy, przywitaj się!
Masz taki 2 posty powyżejmaateuszfm pisze: Moim marzeniem jest Mustang GT500 Shelby z 1967roku <3


@ossassin, a co gość brał w Mc'u???



_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 14
- Rejestracja: 2013-05-20, 00:05
- Model: GT 2002
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny
Re: Jesteś tu nowy, przywitaj się!
1 MED CARAMEL FRAPPEstang67 pisze:@ossassin, a co gość brał w Mc'u???I coś z datą nie tak... no chyba że to auto z powrotu do przeszłości
Ale tam inne było dam głowe
1 MED CHOCOLATE SHAKE
czyli normalne amerykanskie zarcie

A kuleczki nie umiem sie doszukac. Schowalem ja przed naszym brzdacem tak dobrze, ze sam nie wiem, gdzie teraz jest... Ale jak tylko sie znajdzie (bo gdzies byc musi), to zrobie jej fotke i wstawie

Re: Jesteś tu nowy, przywitaj się!
Cześć też jestem nowy. Mach 1 z 1973 na końcówce restauracji. Witam wszystkich. Super forum, mam nadzieję, że nie zamęczę pytaniami.
Przy okazji, zostało mi kupę części z dawcy organów, więc jak ktoś robi Macha to niech się odezwie bo za miesiąc połowa pójdzie na złom, bo nie mam gdzie trzymać.
Jeszcze tylko pytanko, czy miał ktoś doświadczenia z pakowaniem większych kapci do Macha 1?
Pozdrawiam wszystkich.
Przy okazji, zostało mi kupę części z dawcy organów, więc jak ktoś robi Macha to niech się odezwie bo za miesiąc połowa pójdzie na złom, bo nie mam gdzie trzymać.
Jeszcze tylko pytanko, czy miał ktoś doświadczenia z pakowaniem większych kapci do Macha 1?
Pozdrawiam wszystkich.
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Jesteś tu nowy, przywitaj się!
WitamyBarnold pisze:Cześć też jestem nowy. Mach 1 z 1973 na końcówce restauracji. Witam wszystkich. Super forum, mam nadzieję, że nie zamęczę pytaniami.
Przy okazji, zostało mi kupę części z dawcy organów, więc jak ktoś robi Macha to niech się odezwie bo za miesiąc połowa pójdzie na złom, bo nie mam gdzie trzymać.
Jeszcze tylko pytanko, czy miał ktoś doświadczenia z pakowaniem większych kapci do Macha 1?
Pozdrawiam wszystkich.


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Jesteś tu nowy, przywitaj się!
Witaj, pochwal się w dziale galeria bo ciekawy jestem co tam maszBarnold pisze:Cześć też jestem nowy. Mach 1 z 1973 na końcówce restauracji. Witam wszystkich. Super forum, mam nadzieję, że nie zamęczę pytaniami.
Przy okazji, zostało mi kupę części z dawcy organów, więc jak ktoś robi Macha to niech się odezwie bo za miesiąc połowa pójdzie na złom, bo nie mam gdzie trzymać.
Jeszcze tylko pytanko, czy miał ktoś doświadczenia z pakowaniem większych kapci do Macha 1?
Pozdrawiam wszystkich.


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 16
- Rejestracja: 2013-05-21, 13:13
- Model: Jeszcze nie ma
- Silnik: V8 4.6
Re: Jesteś tu nowy, przywitaj się!
Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy Mustangów. Mam nadzieję, że i mi najbliższym czasie i mi uda się usiąść za kierownicą obecnej generacji 

-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-09-25, 20:14
- Model: 1965r R6
- Kolor: jeszcze nie wiem prawdopodbnie jakis odcien bialego
Re: Jesteś tu nowy, przywitaj się!
Jasne ze tak, marzenia sie spelniaja wiem to po sobie! trzymamy kciuki!
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: Jesteś tu nowy, przywitaj się!
ja na urodziny juz nie pamietam ktore ale jakos z 5-6 lat temu dostałem fastbacka gt z 67r
...
w skali 1:24
a po kilku latach kupiłem 1:1 ale coupe 66 więc kto wie co będzie za 5 lat
marzenia się spełniają tylko trzeba uparcie dążyć do celu i nie odkładać ich na później!
...
w skali 1:24
a po kilku latach kupiłem 1:1 ale coupe 66 więc kto wie co będzie za 5 lat

marzenia się spełniają tylko trzeba uparcie dążyć do celu i nie odkładać ich na później!