Mustang v8 z 65r/jaki most/przelozenie do driftu
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
Mustang v8 z 65r/jaki most/przelozenie do driftu
Witam
Proszę o informacje dotyczy Mustanga v8z 65r vin 5F09T685648,koleś chce zmienić przełożenie lub wkład mostu(brak nr mostu) aby auto nadawało się do driftu (amatorsko)potrzebne są części lub info.
Proszę o informacje dotyczy Mustanga v8z 65r vin 5F09T685648,koleś chce zmienić przełożenie lub wkład mostu(brak nr mostu) aby auto nadawało się do driftu (amatorsko)potrzebne są części lub info.
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Mustang v8 z 65r/jaki most/przelozenie do driftu
Ciężko powiedzieć co tam masz, bo z vinu to jest R6 3,3l, a nie V8. Na co zmienili i czy w ogóle to kto wie...
BTW Fastback do driftu to trochę szkoda.... ale podług uznania....
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
BTW Fastback do driftu to trochę szkoda.... ale podług uznania....

_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Mustang v8 z 65r/jaki most/przelozenie do driftu
Zdecydowanie, dla tego mówię że szkoda... Już ktoś popełnił zbrodnię wyrzucając oryg silnik...Piotrek86skc pisze:Fastback z I6 to też rzadkość;D

A teraz jeśli chodzi o "amatorski drift" to pewnie auto skończy na barierce albo w rowie i tyle...

_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Mustang v8 z 65r/jaki most/przelozenie do driftu
Jeśli ma pojęcie to czemu nie;D Nie ma w Polsce jeszcze żadnego street cara z I gen:D
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Mustang v8 z 65r/jaki most/przelozenie do driftu
Pamiętam gdzieś na forumie były foty wyścigowego fb65, ale nie wiem czy to z polski... coś nie umiem znaleźćPiotrek86skc pisze:Jeśli ma pojęcie to czemu nie;D Nie ma w Polsce jeszcze żadnego street cara z I gen:D
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
Re: Mustang v8 z 65r/jaki most/przelozenie do driftu
Jednym szkoda innym nie,nie mnie oceniać koleś chce i już.
Wiec proszę o informacje jak w temacie
Koleś przesłał mi takie info co w tym mustangu siedzi (po ang.)
v-8
302
5 star eng. 1062
piston and pin 723.3
rings 55
rotating end 387
bearing 39
reciprocating end 170
oil 4
bobweight total 1804.3
Wiec proszę o informacje jak w temacie
Koleś przesłał mi takie info co w tym mustangu siedzi (po ang.)
v-8
302
5 star eng. 1062
piston and pin 723.3
rings 55
rotating end 387
bearing 39
reciprocating end 170
oil 4
bobweight total 1804.3
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Mustang v8 z 65r/jaki most/przelozenie do driftu
lepiej niech wrzuci zdjęcie tego mostu, Z tych numerów nic nie wynika
Bo tam może równie dobrze siedzieć jakieś 302 z Mustanga II o mocy 140KM i choćby sobie, najlepszy most włożył to to nie będzie latać.
Pewnie koleś naoglądał sie Tokio Drift albo cos w tym stylu.
http://www.hotrod.com/techarticles/gene ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.topspeed.com/cars/ford/1967- ... 10572.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carcraft.com/techarticles/11 ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tam używali mostów 8,8 lub 9". Tylko że wzmocniony most był tylko jedną z części, seryjne 302 nie dawało rady. Zresztą poczytaj
Bo tam może równie dobrze siedzieć jakieś 302 z Mustanga II o mocy 140KM i choćby sobie, najlepszy most włożył to to nie będzie latać.
Pewnie koleś naoglądał sie Tokio Drift albo cos w tym stylu.
http://www.hotrod.com/techarticles/gene ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.topspeed.com/cars/ford/1967- ... 10572.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carcraft.com/techarticles/11 ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tam używali mostów 8,8 lub 9". Tylko że wzmocniony most był tylko jedną z części, seryjne 302 nie dawało rady. Zresztą poczytaj

-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Mustang v8 z 65r/jaki most/przelozenie do driftu
trzeba będzie zrobić EFI zeby mieć jakiegokolwiek sukcesu. Gaźnik jest zbyt trudne dostosować, każdą zmianę temperatury lub elewacji i potrzebuje nowych regulacji
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang v8 z 65r/jaki most/przelozenie do driftu
Kolega pyta o przełożenia, a nie uwagi czy się nadaje czy nie;)
Most się robi na końcu po sprawdzeniu jakie są obecne możliwości samochodu, ważne jest przy jakich obrotach jest moment, ważne ile kręci obrotów, ważne jak radzi sobie z obecną konfiguracją przy obecnych przełożeniach w skrzyni/moście. Co najważniejsze, trzeba wiedzieć jakie są.
A to oczywiście musisz przeliczyć, bo nigdy nie wiadomo co tam siedzi po tylu latach, a ze zdjęć to można sobie wróżyć, bo w środku też może być zmienione.
Tak więc nie ma jednoznacznej odpowiedzi jakie przełożenia do driftu, tym bardziej że tak naprawdę z powyższych informacji nic nie wynika.
Oczywiście najlepiej do driftu zespawać mechanizm albo założyć porządną szperę...
Most się robi na końcu po sprawdzeniu jakie są obecne możliwości samochodu, ważne jest przy jakich obrotach jest moment, ważne ile kręci obrotów, ważne jak radzi sobie z obecną konfiguracją przy obecnych przełożeniach w skrzyni/moście. Co najważniejsze, trzeba wiedzieć jakie są.
A to oczywiście musisz przeliczyć, bo nigdy nie wiadomo co tam siedzi po tylu latach, a ze zdjęć to można sobie wróżyć, bo w środku też może być zmienione.
Tak więc nie ma jednoznacznej odpowiedzi jakie przełożenia do driftu, tym bardziej że tak naprawdę z powyższych informacji nic nie wynika.
Oczywiście najlepiej do driftu zespawać mechanizm albo założyć porządną szperę...