Ciekawi mnie tylko czy da rade wstawic pomaranczowe LED'y zeby jakos to przeystosowac na Europe?? bo jesli nie ma technicznej mozliwosci to szkoda wykladac $$$$ a swoja droga w USA kosztuja 140$ za pare +108$ za przesylke wiec niech koles sie buja z ta cena
Przed rejestracją zamiana świateł etc.
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- horse
- Forumowicz
- Posty: 636
- Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
- Model: Mustang Convertible
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Torch Red
- Kontakt:
no spoko ale to chyba alezy od podlaczenia badz jakiegos zaprogramowania tych lamp ze one tak swieca 
Ciekawi mnie tylko czy da rade wstawic pomaranczowe LED'y zeby jakos to przeystosowac na Europe?? bo jesli nie ma technicznej mozliwosci to szkoda wykladac $$$$ a swoja droga w USA kosztuja 140$ za pare +108$ za przesylke wiec niech koles sie buja z ta cena
Ciekawi mnie tylko czy da rade wstawic pomaranczowe LED'y zeby jakos to przeystosowac na Europe?? bo jesli nie ma technicznej mozliwosci to szkoda wykladac $$$$ a swoja droga w USA kosztuja 140$ za pare +108$ za przesylke wiec niech koles sie buja z ta cena
Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D
- Pawellos
- Forumowicz
- Posty: 299
- Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
- Model: 2009 Mustang GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Candy Apple Red
Jak dla mnie, ohydnehorse pisze:http://moto.allegro.pl/it..._07_gt_led.html
Mnie jak na razie napawa optymizmem montaż tych 2 kolorowych ledów, bo to chyba jedyna opcja żeby mieć 3 pozycje, a na stopie już mi tak bardzo nie zależy.
Jak to się sprawdzi, to mogę mieć nawet kierunek w środku żeby zachować 10cm między stopem a przeciwmgielnym w wewnętrznej lampie.
Jak tylko będę miał czas i to przetestuje, to wrzucę jakiś filmik.
Ostatnio zmieniony 2009-02-11, 17:23 przez Pawellos, łącznie zmieniany 1 raz.
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
cze
"Witam,
nawiązujac do Pana emaila z dnia 30 stycznia br. dotyczącego pytań odnośnie pojazdów amerykańskich proszę o podanie danych kontaktowych na które możliwe będzie wysłanie panu wyjaśnień w przedmiotowej sprawie.
Z poważaniem
Michał Krasowski
Ministerstwo Infrastruktury
Departament Transportu Drogowego
Wydział Warunków Technicznych Pojazdów
i Przewozów Specjalnych
ul. Chałubińskiego 4/6
00-928 Warszawa
"
Czyli doczekamy sie odpowiedzi jak to jest z jednorazową możliwością rejestracji pojazdu bez homologacji raz w roku (czyli jak każdy z nas rejestruje - pismo we wczesniejszych postach), generalnie chodzi o znaczki E, czy muszą być czy nie, oby nie,
jak tylko dojdzie to wrzuce.
caniggia
"Witam,
nawiązujac do Pana emaila z dnia 30 stycznia br. dotyczącego pytań odnośnie pojazdów amerykańskich proszę o podanie danych kontaktowych na które możliwe będzie wysłanie panu wyjaśnień w przedmiotowej sprawie.
Z poważaniem
Michał Krasowski
Ministerstwo Infrastruktury
Departament Transportu Drogowego
Wydział Warunków Technicznych Pojazdów
i Przewozów Specjalnych
ul. Chałubińskiego 4/6
00-928 Warszawa
"
Czyli doczekamy sie odpowiedzi jak to jest z jednorazową możliwością rejestracji pojazdu bez homologacji raz w roku (czyli jak każdy z nas rejestruje - pismo we wczesniejszych postach), generalnie chodzi o znaczki E, czy muszą być czy nie, oby nie,
jak tylko dojdzie to wrzuce.
caniggia
witam przerobiłem lampy na wersje z usa na eu bo na jednym przewodzie jesyt kierunek i stop trzeba to rozseparowac czyli dołozyc przewód i przekaznik od stopu przeł.acznik przy pedale hamulaca odciąc przewody i dac po stacyjce na przelącznik i drugi przekaznik z przewodem na tył i tak samo z przeciw mgielnym jak kos mam goscia co mi robił
KONIK
-
Anonymous
malutki_567 pisze:Obiecałem - więc macie ;) A teraz wyjaśnię, jak to działa.
Gdy nie naciskamy na hamulec, sygnał +12V Z KIERUNKOWSKAZU wędruje przez przekaźnik PK1 bezpośrednio do żarówki kierunkowskazu.
Gdy naciśniemy na hamulec to jeżeli żarówka oryginalnego US kierunku świeci się na stałe to oznacza to, że dany kierunek NIE JEST WŁĄCZONY. Trzeba więc zrobić układ, który w momencie, gdy naciskamy na hamulec sprawdzi, czy żarówka US kierunku jest zgaszona (a więc mryga dany USkierunkowskaz - i wtedy włączy EU kierunkowskaz) czy nie (i wtedy nie włączy EU kierunkowskazu). Dokładnie to robi ten układ. W pokazanej sytuacji jest naciśnięty hamulec. Sygnał +12V ZE ŚRODKOWEGO STOPU przełącza przekaźnik PK1 który powoduje, że do żarówki EU kierunkowskazu w tym momencie NIE JEST podawane oryginalny sygnał lecz sygnał z PK2. PK2 działa tak, że w momencie gdy NIE MA sygnału +12V Z KIERUNKOWSKAZU podaje na żarówkę EU kierunkowskazu 12V, gdy zaś JEST sygnał +12V Z KIERUNKOWSKAZU (np. przy hamowaniu) to wtedy na żarówkę EU kierunkowskazu nie jest podawane napięcie. Tutaj sygnału +12V Z KIERUNKOWSKAZU nie ma co oznacza że mamy równocześnie włączony i hamulec, i kierunkowskaz. W efekcie działania układu będą się świecić światłem ciągłym wszystkie światła STOP i będzie mrygał lewy kierunkowskaz.
NC oznacza styk który normalnie jest zwarty (tzn. gdy nie ma zasilania na cewce przekaźnika, NC jest połączone z wyjściem).
NO oznacza styk który normalnie jest otwarty (tzn. gdy nie ma zasilania na cewce przekaźnika, NO nie jest połączone z wyjściem).
Jeśli macie pytania służę uprzejmie.
Jeśli któryś z elektryków tego nie rozumie to przykro mi... prościej wytłumaczyc się chyba nie da.
Mającym problem mogę pomóc wykonać taki układ - trzeba podjechać do Warszawy gdzie mieszkam lub Krakowa gdzie pracuję. Odpłatność - dobre piwo :]
[ Dodano: 2008-09-19, 22:19 ]
Jeszcze jedna uwaga - powyższy układ był przygotowywany do lamp z abcdesig, które rezystory posiadają od razu wbudowane. Jeżeli ktoś będzie przerabiał oryginalne światła trzeba dołożyć te rezystory - bo jak wiecie inaczej przerywacz będzie chodził za szybko.
[ Dodano: 2008-09-19, 23:26 ]
Dla leniwych lub opornych wersja do oryginalnych świateł - z zaznaczonymi rezystorami. Oryginalnie w Mustangu z każdej strony są po 2 żarówki kierunkowskazów. Sygnał bierzemy wprawdzie od jednej z nich ale rezystory trzeba założyć do obydwu żeby przerywacz nie głupiał.
[ Dodano: 2008-09-19, 23:47 ]
UWAGA - w pierwszej wersji z rezystorami odwrotnie opisałem żarówki. Wersja aktualnie prezentowana jest już opisana OK.
Witaj malutki_567
po przeanalizowaniu Twojego schematu, uwazam iz uklad jest genialny,
moglbys moze zapodac parametry przekaznikow, ktorych moglbym uzyc do budowy
tego gadgetu?
Pozdrawiam
kidi
-
malutki_567
- Posty: 2
- Rejestracja: 2008-08-23, 21:53
-
malutki_567
- Posty: 2
- Rejestracja: 2008-08-23, 21:53
Nie mógłbym - nie mam już niestety żadnego kontaktu z właścicielem auta, dla którego to robiłem... Nasze losy się rozeszły niestety... Ale jeśli ktoś będzie chciał, to wystarczy kupić niezbędne materiały, duże piwopudel pisze:albo mógłbyś na jakimś filmiku pokazać jak to zrobiłeś tak bardziej przejżyście by było
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
przegladalem ebaya i znalazlem kilka lamp gdzie jest info euro...
zastanawiam sie czy oznacza ono nazwe modelu, czy tez fakt ze jest to lampa do modeli europejskich...
ponizej puszczam kilka linkow...
czekam na komentarze...
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
zastanawiam sie czy oznacza ono nazwe modelu, czy tez fakt ze jest to lampa do modeli europejskich...
ponizej puszczam kilka linkow...
czekam na komentarze...
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
escalar te lampy z świeceniem w normie "euro" nic wspólnego nie mają, działają normalnie jak oryginały
swego czasu (gdy myślałem o przeróbce lamp by mieć pomarańczowe kierunki) coś mnie pchneło (do niechlubnego czynu) i zamówiłem takie i z ciekawości włożyłem - SYF, MASAKRA, TANDETA i PROFANACJA Mustanga
Z resztą sam zobacz na załączonym przeze mnie zdjęciu. Potęguje wiochę jeszcze fakt, że na tych czerwonych polach masz jakieś takie "płomienie"
czego niewidziałem jak kupowałem - horror. Teraz oczywiście leżą gdzieś w czeluściach garażu i mam oryginalne
Zainteresować mogą myśle kogoś kto chciałby je zmodyfikować, wstawić żarówke na kierunek itd..
Z resztą sam zobacz na załączonym przeze mnie zdjęciu. Potęguje wiochę jeszcze fakt, że na tych czerwonych polach masz jakieś takie "płomienie"
You can never have too much power, just not enough traction.
Amerykanie wiele rzeczy nazywają 'euro', które nie są oryginalne. I te lampy na pewno tak mają sprawdzałem w innym temacie. Jedyna lampa do mustanga ze znaczkiem E to ta z Anglii tył z białym środkiem i przód święcący na lewe pobocze a nie prawe.escalar pisze:przegladalem ebaya i znalazlem kilka lamp gdzie jest info euro...
zastanawiam sie czy oznacza ono nazwe modelu, czy tez fakt ze jest to lampa do modeli europejskich...
ponizej puszczam kilka linkow...
czekam na komentarze...
http://www.amazon.com/05-08-Ford-Mustan ... 75&sr=1-86
http://www.amazon.com/05-08-Ford-Mustan ... 14&sr=1-40
http://www.amazon.com/05-08-Ford-Mustan ... 63&sr=1-24
Niestety nikt jeszcze nie wpadł na pomysł lamp na prawe pobocze na europę a było by wielu chętnych na pewno. Na pewno więcej niż w Anglii.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89