Kierowca Race Car'a - wytyczne
Moderator: muarah
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne
musiałbyć sprężynę w klapie wymienićmuarah pisze:Kurczę zobaczycie, ja też taki zamontuję w moim bolidzie
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne
Czujny jesteślamina pisze:musiałbyć sprężynę w klapie wymienićmuarah pisze:Kurczę zobaczycie, ja też taki zamontuję w moim bolidzie
Zamontuję hudrauliczny siłownik, sprzężony z prędkościomierzem i pedałem hamulca
muarah
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 864
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne
w końcu największa konkurencja to porsche która ma takie cuda w serii niema co ubaw po pachy ja to zawsze muszę coś wywinąć zwłaszcza że pała jestem i do tej 4 klasy się nie przeniosłem bo bym miał sporą motywację do zaryzykowania jak do pierwszego miejsce niewiele zabrakło a i punkty by byłymuarah pisze:Oooo nie wiedziałem, że masz automatycznie wysuwany spoiler, chyba dużo daje w szybkich zakrętach
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 864
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne
to jest track day https://www.youtube.com/watch?v=p39qulZfrJ8
kurde zaczynam się zastanawiać nad kupnem bejcy bo to irytujące by auto za 5-10 tyś nie wymaga wkładu finansowego niema mocy a się drogi trzyma i zapiep... jak szalone i dostajemy od tego baty to nie fer
kurde zaczynam się zastanawiać nad kupnem bejcy bo to irytujące by auto za 5-10 tyś nie wymaga wkładu finansowego niema mocy a się drogi trzyma i zapiep... jak szalone i dostajemy od tego baty to nie fer
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne
Jestem i ja
" onclick="window.open(this.href);return false;
fajnie jak na automat słychać redukcje ...
" onclick="window.open(this.href);return false;
fajnie jak na automat słychać redukcje ...
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne
Z tą ceną i brakiem wkładu to nie przesadzaj, one tylko tak biednie wyglądajądr.killer pisze:to jest track day https://www.youtube.com/watch?v=p39qulZfrJ8
kurde zaczynam się zastanawiać nad kupnem bejcy bo to irytujące by auto za 5-10 tyś nie wymaga wkładu finansowego niema mocy a się drogi trzyma i zapiep... jak szalone i dostajemy od tego baty to nie fer
Kolega Konio przecież ma taką, mniej wiecej się orientuję ile kosztowała i ile w nią wkłada a to jeszcze nie jest sprzęt jak te w tym filmie.
Sama klatka do nich to wydatek rzędu 5tys zł..
Ale fakt, że prowadzą się podobno bardzo dobrze!
muarah
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne
nieśmiało dodam że one są wybebeszone..
a to jest nawet 200kg mniej..
wywal w mustangu aku do bagażnika, wybebesz cały środek , ustaw z przodu negatywa, obniż/ zmeń geometrię wachaczy tylnich zwłaszcza dolnych i nie będzie wcale dużo gorzej przy nakładzie finansowym na poziomie 200-400$
a to jest nawet 200kg mniej..
wywal w mustangu aku do bagażnika, wybebesz cały środek , ustaw z przodu negatywa, obniż/ zmeń geometrię wachaczy tylnich zwłaszcza dolnych i nie będzie wcale dużo gorzej przy nakładzie finansowym na poziomie 200-400$
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 864
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne
znajomy kupił e30 325 170KM ze szperą chyba fabryczną, założył tylko sprężyny obniżające i to lata jak fakt że to waży z 1100kg, a jak ostatnio dostałem ostre baty od seryjnej e36 compakt 170KM na tych samych oponach to mam takiego dołamuarah pisze:Z tą ceną i brakiem wkładu to nie przesadzaj, one tylko tak biednie wyglądajądr.killer pisze:to jest track day https://www.youtube.com/watch?v=p39qulZfrJ8
kurde zaczynam się zastanawiać nad kupnem bejcy bo to irytujące by auto za 5-10 tyś nie wymaga wkładu finansowego niema mocy a się drogi trzyma i zapiep... jak szalone i dostajemy od tego baty to nie fer
Kolega Konio przecież ma taką, mniej wiecej się orientuję ile kosztowała i ile w nią wkłada a to jeszcze nie jest sprzęt jak te w tym filmie.
Sama klatka do nich to wydatek rzędu 5tys zł..
Ale fakt, że prowadzą się podobno bardzo dobrze!
to to ja już mam wszystko zrobione wybebeszenie tapicerki mam jej nie całe 15kg więc mniej jak bym klatkę wstawił, jedynie by mnie ratowało wywalenie klimy bo to podobno ponad 30kg inna maska ale na dobrą sprawę jak bym założył kompresor to by wyszło na to samolamina pisze:nieśmiało dodam że one są wybebeszone..
a to jest nawet 200kg mniej..
wywal w mustangu aku do bagażnika, wybebesz cały środek , ustaw z przodu negatywa, obniż/ zmień geometrię wachaczy tylnich zwłaszcza dolnych i nie będzie wcale dużo gorzej przy nakładzie finansowym na poziomie 200-400$
może i pcham się stanowczo na zagrzebką wodę ale jakiś trzeba mieć cel choćby był nie realny, a zaczyna mnie to męczyć i niema na to złotego sposobu bez bańki na koncie i już nie wiem co mam zupełnie robić.
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 864
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne
no i wszystko się wydało by nie było więcej jakiś teorii spiskowych po hamowni wyszło 172KM silniczek nie jest już młody a patrząc po wykresach z USA to jest w normie tylko miałem nadzieję że długie kolektory i pełen przelot jednak coś da a tu bieda i to straszna teraz nie mam co się dziwić że tak na prostych dostaję.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2279
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
- shelbykaca
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 2015-04-24, 16:22
- Model: odkładam ,BOSS429
- Silnik: inny V8
- Kolor: czarny mat
Re: Kierowca Race Car'a - wytyczne
Mistrzostwo Świata..Koral pisze:Kierowca Race Car'a - wytyczne :
Mając trzynaście lat myślałem tylko o miłości. Potem kochalem juz tylko mustanga....
https://youtu.be/LlKkds2Lhx8" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtu.be/LlKkds2Lhx8" onclick="window.open(this.href);return false;