Mustang Race Car w barwach MKP
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
1970 można znaleźć, większość z nich ponad 10000 dolarów i wymaga naprawy
Ostatnio zmieniony 2012-01-26, 00:00 przez rick, łącznie zmieniany 1 raz.
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Można takiego 1970 Sportsroof kupic taniej niż Fastbacka z 1970?
Pomijajac ceny uważam ze na torze 65 rocznik lepiej sie spisze.. ale może sie mylę;)
Pomijajac ceny uważam ze na torze 65 rocznik lepiej sie spisze.. ale może sie mylę;)
muarah
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
na budzie z 65 będzie dobrze wyglądał, o to się nie martw, a buda z 69-70 nie jest droższa niż z 65.... w sumie zależy jak trafisz itd.... co więcej... pamiętaj, że 302 to legenda wyścigów w tamtych czasach!!!muarah pisze:Nie zauważyłem obrazka w poscie Slawka ale teraz go widzę i jednak ten czerwono czarny to jest przepiękny i bardzo ostro wyglada. Do tego sylwetka boczna obnizonego Bossa 302, masakra.. Aż zacząłem mieć wątpliwości co do modelu bazowego z 65. Tylko ze te z 69/70 Sportsroofy są chyba jeszcze droższe i trudniej dostępne niż fastbacki 65/66.
Warto by zrobić symulacje jak mogą takie barwy wyglądać na budzie z 65 roku!
kilka brazków dla Ciebie:



ewentualnie cały czerwony:

ale tak jak pisałem jestem za czerwono - czarnym
Nic na siłę, wszystko młotkiem
i wyklepie się coś takiego:



- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Harmonię pasuje mi tylko biały dach i przetłoczenie maski w tym samym białym kolorze - tego nie powinno być.sławekw pisze: na budzie z 65 będzie dobrze wyglądał
Chyba wykorzystam ten pierwszy obrazek do zbrazowania projektu w prezentacji jaką chcę na szybko zrobić gdyby trzeba było jakiejś firmie przedstawić projekt MKP-RC. Muszę jakoś improwizować zanim dorobmy się własnego projektu w tym stylu;) Zamiast numeru w kółko idealnie wklei się logo MKP, a nazwa teamu prawie się zgadza;)
To chyba dość nowy obazek, skąd to wytrzasnąłeś?
Kto zauważył, że samochód i odbicie to model 2011?
super;-))
muarah
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
http://www.motorsportsartist.com/carart ... cars/ford/" onclick="window.open(this.href);return false;muarah pisze:To chyba dość nowy obazek, skąd to wytrzasnąłeś?
http://www.allcarcentral.com/ford_pix-1968-1969.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dlatego wrzuciłem ten obrazekmuarah pisze:Kto zauważył, że samochód i odbicie to model 2011?

Nic na siłę, wszystko młotkiem
i wyklepie się coś takiego:



- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2134
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
raczej 2005-10 wg mniemuarah pisze: To chyba dość nowy obazek, skąd to wytrzasnąłeś?
Kto zauważył, że samochód i odbicie to model 2011?
super;-))

Re: Mustang Race Car w barwach MKP
dokładnie tak jak stang pisze, powiedziałbym nawet, że można się zamknąć w rocznikach 2005-09 [jeżeli chodzi o odbicie pod pierwszym obrazkiem]
Nic na siłę, wszystko młotkiem
i wyklepie się coś takiego:



- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Niech Wam będzie, nie stawałem na głowie; ale koncepcja mi się podoba!
muarah
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Wiesiu, nr startowy i tak będziesz musiał sobie wybrać lub przydzielą Ci zależy od regulaminu... ale wygląda ok 

Nic na siłę, wszystko młotkiem
i wyklepie się coś takiego:



- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Docelowo i tak ma być inny model więc to tylko taka wprawka dla zabawy
muarah
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
http://www.benzamotors.com/Cars/AllInve ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.benzamotors.com/Cars/AllInve ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cars-on-line.com/53431.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cars-on-line.com/41660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cars-on-line.com/54720.html" onclick="window.open(this.href);return false; (okolo 200km od domu)
http://www.cars-on-line.com/54720.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cars-on-line.com/52512.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.benzamotors.com/Cars/AllInve ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cars-on-line.com/53431.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cars-on-line.com/41660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cars-on-line.com/54720.html" onclick="window.open(this.href);return false; (okolo 200km od domu)
http://www.cars-on-line.com/54720.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cars-on-line.com/52512.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
No jednak widać, że 69-70 wyszłaby drożej bo do 10tys to są tylko dwa z czego jeden ma karoserię do kompletnej odbudowy a drugi (ostatni link) częściowo już przygotowany ale brakuje wielu istotnych i kosztownych części jak błotniki, drzwi, przednia szyba co czyni go zdecydowanie mniej atrakcyjnym niż ten 66 fastback którego znalazłeś kilka dni temu:
http://lexington.craigslist.org/cto/2797112973.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To jak dotąd chyba najciekawsza oferta jeżeli chodzi o fastbacki.
Pojawiło się ogłoszenie tutaj na forum w dziale sprzedam, że ktoś ma karoserię fastbacka tutaj w kraju. Stoi odobno dwa lata pod chmurką i nie wiem czy się jeszcze da coś z niej zrobić - pluzz ma to sprawdzić. Już wiadomo, że nie ma tittle'a więc dodatkowy kłopot.. nie napalamy się na tą opcję za bardzo.
http://lexington.craigslist.org/cto/2797112973.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To jak dotąd chyba najciekawsza oferta jeżeli chodzi o fastbacki.
Pojawiło się ogłoszenie tutaj na forum w dziale sprzedam, że ktoś ma karoserię fastbacka tutaj w kraju. Stoi odobno dwa lata pod chmurką i nie wiem czy się jeszcze da coś z niej zrobić - pluzz ma to sprawdzić. Już wiadomo, że nie ma tittle'a więc dodatkowy kłopot.. nie napalamy się na tą opcję za bardzo.
muarah
-
- Forumowicz
- Posty: 917
- Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
- Model: Mustang 67 V8, GT 07
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
ja mogę przytargać z US fastbacka jesli znajdziecie jakiegoś w dobrej kasie najlepiej w okolicach CT
http://newlondon.craigslist.org/cto/2799253133.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://westernmass.craigslist.org/cto/2781709356.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://boston.craigslist.org/gbs/cto/2793542955.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://newhaven.craigslist.org/cto/2764372089.html" onclick="window.open(this.href);return false;
przyznaje sie, ze nie wczytywałem sie w treść
http://newlondon.craigslist.org/cto/2799253133.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://westernmass.craigslist.org/cto/2781709356.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://boston.craigslist.org/gbs/cto/2793542955.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://newhaven.craigslist.org/cto/2764372089.html" onclick="window.open(this.href);return false;
przyznaje sie, ze nie wczytywałem sie w treść
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Witam, opracowałem dokument z założeniami projektu. Mam to w MS Word ale jeśli wkleję tu jakiś link to pewnie mało kto go otworzy więc wklejam od razu treść. Sorry za formatowanie, w dokumencie wygląda to lepiej;)
Ogólne założenia dla projektu „Mustang Race Car w barwach MKP” - MKP-RC.
Celem projektu jest budowa samochodu pokazowego - sportowego na bazie Forda Mustanga z lat produkcji 1965-70, który jako własność MKP będzie wykorzystywany w celu wypełniania zadań statutowych Klubu, takich jak promocja Forda Mustanga w Polsce oraz promocja sportów motorowych.
1. Przeznaczenie samochodu MKP-RC:
a. Promocja Klubu Mustang Klub Polska w tym udział w zlotach Klubu, szkoleniach i imprezach sportowych organizowanych przez MKP.
b. Starty w serii Wyścigów Klasy Historycznej na Torze Poznań (dedykowana seria planowana jako 3-4 imprezy w sezonie począwszy od roku 2012).
c. Udział w wybranych innych imprezach sportowych na torach w Polsce, np. Puchar Classic Auto, Youngtimer Party, SuperOES na torach Poznań/Kielce itp.
d. Udział w amatorskich/otwartych wyścigach równoległych na ¼ mili jest również możliwy ale nie należy do głównych celów projektu.
e. W miarę możliwości i środków okazjonalne wyjazdy na imprezy sportowe i zloty organizowane w innych państwach europejskich.
f. Pokazy, wystawy i targi motoryzacyjne w kraju (okazjonalnie także w innych państwach europejskich).
g. Udział w imprezach sponsorów: sportowych, integracyjnych, targach, wystawach, kampaniach marketingowe, przygotowywaniu materiałów reklamowych itp.
h. Promocja bezpiecznej jazdy samochodem i podnoszenia umiejętności w tym zakresie.
i. Zdobywani doświadczeń i wiedzy technicznej przez Klubowiczów.
2. Preferowany samochód na bazę projektu:
a. Najbardziej pożądaną bazą MKP-RC jest Mustang V8 289, roczniki 1965-66 w wersji Fastback i z manualną skrzynią biegów.
b. Odstępstwa takie jak skrzynia automatyczna (do wymiany w trakcie przebudowy auta) lub inny silnik, np. R6 również są dopuszczalne w zależności od ceny zakupu auta.
c. Jeżeli wersja Fastback będzie trudna do zdobycia lub poza zasięgiem finansowym, dopuszcza się wykorzystania wersji Coupe.
d. Modele Mustanga z lat późniejszych - 1967-70 są dopuszczalne z najniższym priorytetem.
3. Podstawowe założenia techniczne przy budowie MKP-RC:
a. Założenie podstawowe: samochód MKP-RC to ma być samochód pokazowo – sportowy, czyli samochód przeznaczony do sportu amatorskiego a jednocześnie wizytówka Klubu MKP do wykorzystania w imprezach typu zloty, wystawy itp. Z tego powodu będą takie sytuacje gdzie potrzebny będzie wybór kompromisowy pomiędzy takimi cechami jak:
• Bezpieczeństwo (priorytet 1)
• Zgodność z wymaganiami technicznymi imprez sportowych (priorytet 2)
• Osiągi (priorytet 3)
• Atrakcyjny i klasyczny wygląd (priorytet 4)
• Koszt budowy (priorytet 5)
b. Samochód musi być zbudowany w sposób umożliwiający jego rejestrację w kraju (będzie poruszał się po drogach publicznych).
c. Samochód musi spełniać wymagania załącznika „J” do regulaminu FIA (homologowane systemy bezpieczeństwa w samochodach przeznaczonych do sportu). Wszelkie ew. odstępstwa muszą być bezwzględnie zweryfikowane pod kątem ich zgodności z wymaganiami imprez wymienionych w p. 1 od a) do c).
d. Samochód powinien być zbudowany w sposób zgodny z duchem budowy samochodów sportowych w latach startów tego modelu na światowych torach wyścigowych.
e. Za podstawową wykładnię techniczną uważa się z załącznik „K” do regulaminu FIA, przy czym dopuszcza się odstępstwa zweryfikowane pod kątem ich zgodności z wymaganiami imprez wymienionych w p. 1 od a) do c).
f. Samochód nie musi spełniać wszystkich wymagań Załącznika „K”, w szczególności tam gdzie odstępstwo podnosi poziom bezpieczeństwa i zgodne jest z wymaganiami Załącznika „J” oraz imprez wymienionych w p. 1 od a) do c). Dobrym przykładem jest stosowanie hamulców tarczowych na tylnej osi.
g. Dokładne wymagania dla budowy poszczególnych podzespołów samochodu (np. silnika, skrzyni biegów, przekładni głównej) zostaną określone w toku projektu jako efekt analizy wymagań homologacyjnych z załącznika „K” oraz porównania z wymaganiami stawianymi na imprezach krajowych - patrz w p. 1 od a) do c).
h. Samochód na zakończenie projektu nie musi być gotowy do uzyskania Paszportu Historycznego Samochodu Sportowego – „HTP Passport” (Historic Technical Passport). Należy jednak brać pod uwagę możliwość aplikowania na w/w dokument w przyszłości, np. w ramach nowego projektu.
i. Wymaga się wybór rozwiązań zgodnych z Załącznikiem „K”, tam gdzie ew. zmiana może być niemożliwa lub bardzo kosztowna. Należy przy tym ocenić aspekty takie jak: bezpieczeństwo, możliwość konkurowania na krajowych imprezach na torze oraz koszty związane z ew. zmianą na rozwiązania zgodne z Załącznikiem „K”.
j. Samochód musi być zbudowany bardzo starannie, estetycznie, z dbałością o szczegóły. W projekcie MKP-RC ważne są nie tylko wymagania typowe dla samochód wyścigowych, lecz także względy estetyczne.
k. Malowanie, stylizacja i obrandowanie samochodu musi być zgodne z wymaganiami imprez, do których samochód jest przeznaczony – patrz p. 1. Projekt graficzny zostanie przygotowany w ramach projektu i zweryfikowany pod kątem tych wymagań.
4. Finansowanie:
a. Projekt ma być finansowany głównie ze środków uzyskanych od sponsorów Klubu w zamian za działania promocyjne na rzecz sponsorów w trakcie budowy samochodu oraz później w czasie jego eksploatacji.
b. Dopuszcza się udział osób prywatnych w finansowaniu projektu na takiej samej zasadzie jak udział sponsorów.
c. Możliwy jest udział osób prywatnych w finansowaniu projektu, zwłaszcza na początkowym etapie realizacji projektu na zasadzie dobrowolnych wpłat niewielkich kwot pieniężnych, np. sprzedaż koszulek/cegiełek z których dochód będzie przeznaczony na finansowanie projektu.
d. Inne modele finansowania będą wdrażane w przypadku nie uzyskania wystarczających środków z w/w źródeł.
5. Harmonogram projektu:
styczeń – luty 2012 Analiza wykonalności projektu oraz określenie ogólnych założeń. Wstępny projekt techniczny oraz graficzny. Zwymiarowanie budżetu dla projektu.
marzec – kwiecień 2012 Poszukiwanie oraz wybór sponsorów/partnerów dla projektu.
13-15 kwiecień 2012 Prezentacja projektu na targach Motor Show – Międzynarodowe Targi Poznańskie.
1-15 maj 2012 Doprecyzowanie założeń technicznych, konsultacje z organizatorami Wyścigów Klasy Historycznej w Poznaniu. Wypracowanie zasad utrzymania i eksploatacji samochodu w przyszłości.
maj – czerwiec 2012 Zakup samochodu „bazy” do przebudowania na MKP-RC oraz podstawowych podzespołów i części.
lipiec – wrzesień 2012 Prace przy przygotowaniu karoserii, zakup brakujących podzespołów. Lakierowanie zgodnie z projektem graficznym.
Sierpień 2012 Przygotowanie zespołu napędowego (silnika, skrzynia biegów) dla samochodu.
wrzesień – październik 2012 Montaż podstawowych podzespołów samochodu – zespół napędowy, zawieszenie, hamulce, instalacja elektryczna.
listopad 2012 Pierwsze uruchomienie samochodu, testy i tuning ustawień.
grudzień 2012 – luty 2013 Dopracowywanie szczegółów, praca nad wyglądem samochodu. Załatwianie formalności związanych z rejestracją samochodu (o ile nie było to możliwe na wcześniejszych etapach)
marzec 2013 Pełna gotowość samochodu MKP-RC do testów na torze. Oficjalna prezentacja samochodu, impreza na zakończenie projektu.
6. Postanowienia końcowe:
a. Projekt MKP-RC będzie zorganizowany w sposób umożliwiający a także wymuszający czyny udział członków klubu MKP w całym przedsięwzięciu.
b. Proces budowy samochodu będzie filmowany i udostępniany na stronie MKP oraz stronie FB klubu. Planuje się tworzenie relacji video w odcinkach w celu promocji Klubu, realizacji celów sponsorów oraz w celach edukacyjnych.
c. Decyzją Zarządu MKP za projekt odpowiedzialny jest Wiesław Zawada „Muarah”.
d. W okresie eksploatacji za samochód odpowiadać będzie Opiekun MKP-RC, wyznaczony przez Zarząd MKP wśród członków MKP.
e. Prawo do prowadzenia samochodu MKP-RC po drogach publicznych mają wszyscy Klubowicze posiadający ważne prawo jazdy kategorii „B”, oraz każdorazową zgodę Opiekuna MKP-RC.
f. Prawo do prowadzenia samochodu na torze w czasie zawodów sportowych będzie przyznawane decyzją Zarządu MKP dla wybranych członków MKP w efekcie selekcji, której kryteria zostaną ustalone przed zakończeniem realizacji projektu MKP-RC.
g. W uzasadnionych przypadkach Zarząd MKP może udzielić zgody na prowadzenie samochodu po drodze publicznej lub torze wyścigowym dla osoby nie będącej członkiem MKP.
h. Zasady utrzymania i użytkowania samochodu MKP-RC będą wypracowane w toku projektu – patrz harmonogram.
Ogólne założenia dla projektu „Mustang Race Car w barwach MKP” - MKP-RC.
Celem projektu jest budowa samochodu pokazowego - sportowego na bazie Forda Mustanga z lat produkcji 1965-70, który jako własność MKP będzie wykorzystywany w celu wypełniania zadań statutowych Klubu, takich jak promocja Forda Mustanga w Polsce oraz promocja sportów motorowych.
1. Przeznaczenie samochodu MKP-RC:
a. Promocja Klubu Mustang Klub Polska w tym udział w zlotach Klubu, szkoleniach i imprezach sportowych organizowanych przez MKP.
b. Starty w serii Wyścigów Klasy Historycznej na Torze Poznań (dedykowana seria planowana jako 3-4 imprezy w sezonie począwszy od roku 2012).
c. Udział w wybranych innych imprezach sportowych na torach w Polsce, np. Puchar Classic Auto, Youngtimer Party, SuperOES na torach Poznań/Kielce itp.
d. Udział w amatorskich/otwartych wyścigach równoległych na ¼ mili jest również możliwy ale nie należy do głównych celów projektu.
e. W miarę możliwości i środków okazjonalne wyjazdy na imprezy sportowe i zloty organizowane w innych państwach europejskich.
f. Pokazy, wystawy i targi motoryzacyjne w kraju (okazjonalnie także w innych państwach europejskich).
g. Udział w imprezach sponsorów: sportowych, integracyjnych, targach, wystawach, kampaniach marketingowe, przygotowywaniu materiałów reklamowych itp.
h. Promocja bezpiecznej jazdy samochodem i podnoszenia umiejętności w tym zakresie.
i. Zdobywani doświadczeń i wiedzy technicznej przez Klubowiczów.
2. Preferowany samochód na bazę projektu:
a. Najbardziej pożądaną bazą MKP-RC jest Mustang V8 289, roczniki 1965-66 w wersji Fastback i z manualną skrzynią biegów.
b. Odstępstwa takie jak skrzynia automatyczna (do wymiany w trakcie przebudowy auta) lub inny silnik, np. R6 również są dopuszczalne w zależności od ceny zakupu auta.
c. Jeżeli wersja Fastback będzie trudna do zdobycia lub poza zasięgiem finansowym, dopuszcza się wykorzystania wersji Coupe.
d. Modele Mustanga z lat późniejszych - 1967-70 są dopuszczalne z najniższym priorytetem.
3. Podstawowe założenia techniczne przy budowie MKP-RC:
a. Założenie podstawowe: samochód MKP-RC to ma być samochód pokazowo – sportowy, czyli samochód przeznaczony do sportu amatorskiego a jednocześnie wizytówka Klubu MKP do wykorzystania w imprezach typu zloty, wystawy itp. Z tego powodu będą takie sytuacje gdzie potrzebny będzie wybór kompromisowy pomiędzy takimi cechami jak:
• Bezpieczeństwo (priorytet 1)
• Zgodność z wymaganiami technicznymi imprez sportowych (priorytet 2)
• Osiągi (priorytet 3)
• Atrakcyjny i klasyczny wygląd (priorytet 4)
• Koszt budowy (priorytet 5)
b. Samochód musi być zbudowany w sposób umożliwiający jego rejestrację w kraju (będzie poruszał się po drogach publicznych).
c. Samochód musi spełniać wymagania załącznika „J” do regulaminu FIA (homologowane systemy bezpieczeństwa w samochodach przeznaczonych do sportu). Wszelkie ew. odstępstwa muszą być bezwzględnie zweryfikowane pod kątem ich zgodności z wymaganiami imprez wymienionych w p. 1 od a) do c).
d. Samochód powinien być zbudowany w sposób zgodny z duchem budowy samochodów sportowych w latach startów tego modelu na światowych torach wyścigowych.
e. Za podstawową wykładnię techniczną uważa się z załącznik „K” do regulaminu FIA, przy czym dopuszcza się odstępstwa zweryfikowane pod kątem ich zgodności z wymaganiami imprez wymienionych w p. 1 od a) do c).
f. Samochód nie musi spełniać wszystkich wymagań Załącznika „K”, w szczególności tam gdzie odstępstwo podnosi poziom bezpieczeństwa i zgodne jest z wymaganiami Załącznika „J” oraz imprez wymienionych w p. 1 od a) do c). Dobrym przykładem jest stosowanie hamulców tarczowych na tylnej osi.
g. Dokładne wymagania dla budowy poszczególnych podzespołów samochodu (np. silnika, skrzyni biegów, przekładni głównej) zostaną określone w toku projektu jako efekt analizy wymagań homologacyjnych z załącznika „K” oraz porównania z wymaganiami stawianymi na imprezach krajowych - patrz w p. 1 od a) do c).
h. Samochód na zakończenie projektu nie musi być gotowy do uzyskania Paszportu Historycznego Samochodu Sportowego – „HTP Passport” (Historic Technical Passport). Należy jednak brać pod uwagę możliwość aplikowania na w/w dokument w przyszłości, np. w ramach nowego projektu.
i. Wymaga się wybór rozwiązań zgodnych z Załącznikiem „K”, tam gdzie ew. zmiana może być niemożliwa lub bardzo kosztowna. Należy przy tym ocenić aspekty takie jak: bezpieczeństwo, możliwość konkurowania na krajowych imprezach na torze oraz koszty związane z ew. zmianą na rozwiązania zgodne z Załącznikiem „K”.
j. Samochód musi być zbudowany bardzo starannie, estetycznie, z dbałością o szczegóły. W projekcie MKP-RC ważne są nie tylko wymagania typowe dla samochód wyścigowych, lecz także względy estetyczne.
k. Malowanie, stylizacja i obrandowanie samochodu musi być zgodne z wymaganiami imprez, do których samochód jest przeznaczony – patrz p. 1. Projekt graficzny zostanie przygotowany w ramach projektu i zweryfikowany pod kątem tych wymagań.
4. Finansowanie:
a. Projekt ma być finansowany głównie ze środków uzyskanych od sponsorów Klubu w zamian za działania promocyjne na rzecz sponsorów w trakcie budowy samochodu oraz później w czasie jego eksploatacji.
b. Dopuszcza się udział osób prywatnych w finansowaniu projektu na takiej samej zasadzie jak udział sponsorów.
c. Możliwy jest udział osób prywatnych w finansowaniu projektu, zwłaszcza na początkowym etapie realizacji projektu na zasadzie dobrowolnych wpłat niewielkich kwot pieniężnych, np. sprzedaż koszulek/cegiełek z których dochód będzie przeznaczony na finansowanie projektu.
d. Inne modele finansowania będą wdrażane w przypadku nie uzyskania wystarczających środków z w/w źródeł.
5. Harmonogram projektu:
styczeń – luty 2012 Analiza wykonalności projektu oraz określenie ogólnych założeń. Wstępny projekt techniczny oraz graficzny. Zwymiarowanie budżetu dla projektu.
marzec – kwiecień 2012 Poszukiwanie oraz wybór sponsorów/partnerów dla projektu.
13-15 kwiecień 2012 Prezentacja projektu na targach Motor Show – Międzynarodowe Targi Poznańskie.
1-15 maj 2012 Doprecyzowanie założeń technicznych, konsultacje z organizatorami Wyścigów Klasy Historycznej w Poznaniu. Wypracowanie zasad utrzymania i eksploatacji samochodu w przyszłości.
maj – czerwiec 2012 Zakup samochodu „bazy” do przebudowania na MKP-RC oraz podstawowych podzespołów i części.
lipiec – wrzesień 2012 Prace przy przygotowaniu karoserii, zakup brakujących podzespołów. Lakierowanie zgodnie z projektem graficznym.
Sierpień 2012 Przygotowanie zespołu napędowego (silnika, skrzynia biegów) dla samochodu.
wrzesień – październik 2012 Montaż podstawowych podzespołów samochodu – zespół napędowy, zawieszenie, hamulce, instalacja elektryczna.
listopad 2012 Pierwsze uruchomienie samochodu, testy i tuning ustawień.
grudzień 2012 – luty 2013 Dopracowywanie szczegółów, praca nad wyglądem samochodu. Załatwianie formalności związanych z rejestracją samochodu (o ile nie było to możliwe na wcześniejszych etapach)
marzec 2013 Pełna gotowość samochodu MKP-RC do testów na torze. Oficjalna prezentacja samochodu, impreza na zakończenie projektu.
6. Postanowienia końcowe:
a. Projekt MKP-RC będzie zorganizowany w sposób umożliwiający a także wymuszający czyny udział członków klubu MKP w całym przedsięwzięciu.
b. Proces budowy samochodu będzie filmowany i udostępniany na stronie MKP oraz stronie FB klubu. Planuje się tworzenie relacji video w odcinkach w celu promocji Klubu, realizacji celów sponsorów oraz w celach edukacyjnych.
c. Decyzją Zarządu MKP za projekt odpowiedzialny jest Wiesław Zawada „Muarah”.
d. W okresie eksploatacji za samochód odpowiadać będzie Opiekun MKP-RC, wyznaczony przez Zarząd MKP wśród członków MKP.
e. Prawo do prowadzenia samochodu MKP-RC po drogach publicznych mają wszyscy Klubowicze posiadający ważne prawo jazdy kategorii „B”, oraz każdorazową zgodę Opiekuna MKP-RC.
f. Prawo do prowadzenia samochodu na torze w czasie zawodów sportowych będzie przyznawane decyzją Zarządu MKP dla wybranych członków MKP w efekcie selekcji, której kryteria zostaną ustalone przed zakończeniem realizacji projektu MKP-RC.
g. W uzasadnionych przypadkach Zarząd MKP może udzielić zgody na prowadzenie samochodu po drodze publicznej lub torze wyścigowym dla osoby nie będącej członkiem MKP.
h. Zasady utrzymania i użytkowania samochodu MKP-RC będą wypracowane w toku projektu – patrz harmonogram.
muarah
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
http://losangeles.craigslist.org/lac/ct ... 01637.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://losangeles.craigslist.org/lgb/ct ... 28375.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sfbay.craigslist.org/pen/cto/2816798542.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sfbay.craigslist.org/sfc/cto/2783831842.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://losangeles.craigslist.org/lgb/ct ... 28375.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sfbay.craigslist.org/pen/cto/2816798542.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sfbay.craigslist.org/sfc/cto/2783831842.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nic na siłę, wszystko młotkiem
i wyklepie się coś takiego:


