Mustang Race Car w barwach MKP
Moderator: muarah
- Evening
- Forumowicz
- Posty: 317
- Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
- Model: 302'cid 1975
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Medium copper metallic
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
dla wiekszosci sponsorow atrakcyjny = ladny z wierzchu zeby naklejka ladnie wygladala.
akurat o silnik to najmniej bym sie martwil, z wiedza Ricka. jesli nie bedzie silnik wyzylowany to zniesie sporo.
ja jestem za opcja:
- tania baza + niezbedne modyfikacje zawieszenie + hamulce + ukl. kierowniczy + klatka + duzo laminatu [masa]
- mocny silnik.
- co do homologacji, wszystko zalezy od imprez, na poczatku mozna sporbowac opcje low budget, przynajmniej bedzie cien szansy na zbudowanie tego, a z kazdym sezonem mozna rozbudowywac i ulepszac.
akurat o silnik to najmniej bym sie martwil, z wiedza Ricka. jesli nie bedzie silnik wyzylowany to zniesie sporo.
ja jestem za opcja:
- tania baza + niezbedne modyfikacje zawieszenie + hamulce + ukl. kierowniczy + klatka + duzo laminatu [masa]
- mocny silnik.
- co do homologacji, wszystko zalezy od imprez, na poczatku mozna sporbowac opcje low budget, przynajmniej bedzie cien szansy na zbudowanie tego, a z kazdym sezonem mozna rozbudowywac i ulepszac.
Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
tak jak napisałem - strzelałem. Ciężko mi powiedzieć w jakiej kwocie można się zmieścić, ponieważ nie jestem na bieżąco z cenami części itp....muarah pisze:Wstępnie liczyłem już koszty i budowę auta niestety raczej niedoszacowałeś
Nie wydaje mi się. Nawet jeżeli wszyscy będą pracować non profit, to i tak musisz wliczyć w koszty hotel, jedzenie, transport samochodu, części zamienne [nie mówię o blacharce, co i tak będzie trzeba uwzględnić po ewentualnych kontaktach], opłacenie licencji kierowcy, [czego nie jestem pewien, każda seria inaczej to traktuje], ale chyba też płacisz za wynajęcie garażu podczas wyścigu, wejściówki na trybuny dla znajomych [chyba, że tego nie bierzemy pod uwagę] i jeszcze pewnie kilka rzeczy o których nie myślę teraz.muarah pisze:Starty natomiast przeszacowałeś - nie powinny być aż tak kosztowne.
co innego wystartować jako osoba prywatna a co innego jako zespół. Ta sprawa jest "płynna" więc nie będę się twardo upierał przy moich poglądach, choć dobrze pasuje do poprzedniego cytatu z moją odpowiedziąmuarah pisze:Wyścigi dla samochodów zabytkowych z reguły nie są tak kosztowne jak sport profesjonalny, nie ma ich też tak wiele ale będziemy zaliczali rówież imprezy typu Track Day - np. serię Clasic Auto.
a więc przydała by się hamownia, odpowiednie przyrządy aby wszystko dobrać... co już możesz wliczyć w "straty" jak to nazwałeś...muarah pisze:- nie chcemy, żeby nam silnik padł na pierwszej imprezie
Żeby nie bylo: nie jestem przeciw. Jeżeli będę mógł, to pomogę, nie wiem jak do tego podchodzisz: bardziej jako pasjonata czy z "zimnym umysłem" dlatego o tym piszę.
Ostatnio zmieniony 2012-01-17, 02:06 przez sławekw, łącznie zmieniany 1 raz.
Nic na siłę, wszystko młotkiem i wyklepie się coś takiego:
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
http://forums.vintage-mustang.com/vinta ... stang.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
sprawę techniczą pozostawiam tym co się na tym znają. Mam tylko nadzieję, że m.in. dzięki temu projektowi moje umiejętności i wiedza nt.mustangów wzrośnie.
jestem skrajnym optymistą i wyznawcą filmu pt. "Prawdziwa historia" http://www.filmweb.pl/Prawdziwa.Historia
Jestem przekonany, że świat nalezy do szaleńców, a w klubie mamy ich sporo:)
mi udowidniliście, że możemy wspólnie robić zajebiste filmiki. Nawet gdy prawie nikt mnie nie znał to na plan pierwszego filmiku zjechało się stado koni.
Kibicuję Muarahowi i nam jako klubowi. Mam nadzieję, że uda się zrealizować ten projekt, bo już nie mogę sie doczekać kiedy:
będę kibicować na kazdym możliwym wyścigu
będę obryzać paznokcie za każdym razem gdy nasz Musta będzie zjeżdzac z toru do mechaników
marzę o tym by poczuć klimat panujący wśród mechaników
będę sie cieszyć gdy wyprzedzimy w klasyfikacji kolejne ekipy:)
może jestem szalonym optymistą, ale hehehe znikam w tłumie klubowych wywrotowców:)
jestem skrajnym optymistą i wyznawcą filmu pt. "Prawdziwa historia" http://www.filmweb.pl/Prawdziwa.Historia
Jestem przekonany, że świat nalezy do szaleńców, a w klubie mamy ich sporo:)
mi udowidniliście, że możemy wspólnie robić zajebiste filmiki. Nawet gdy prawie nikt mnie nie znał to na plan pierwszego filmiku zjechało się stado koni.
Kibicuję Muarahowi i nam jako klubowi. Mam nadzieję, że uda się zrealizować ten projekt, bo już nie mogę sie doczekać kiedy:
będę kibicować na kazdym możliwym wyścigu
będę obryzać paznokcie za każdym razem gdy nasz Musta będzie zjeżdzac z toru do mechaników
marzę o tym by poczuć klimat panujący wśród mechaników
będę sie cieszyć gdy wyprzedzimy w klasyfikacji kolejne ekipy:)
może jestem szalonym optymistą, ale hehehe znikam w tłumie klubowych wywrotowców:)
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
No bez przesady, nie będzemy sponsorować widzów;)sławekw pisze:wejściówki na trybuny dla znajomych
muarah
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
A'propos filmów Bielka, to gdybyśmy mieli liczyć wszystkie koszty tych przedsięwzięć, każdy z tych fimów kosztowałby pewnie z 50tys zł, a może wiecej biorąc pod uwagę ilość samochodów na planie, ilość osób, dojazdy, noclegi. Zrobiliśmy to praktycznie za zero złotych bo przeciez na catering, dojazd itd była zrzutka uczestników, z której nikt jakoś nie robił problemu. Zakładam, że udział w wyjeździe na tor to dla każdego będzie przyjemność i nie trzeba będzie fundować wejściówek i noclegów na zachętę;)
muarah
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Dzięki Rick,
Polecają na tym forum firmę Cobra Automotive Specials, która zbudowała m. innymi taki samochód:
1966 GT 350 "R" Model FIA RACE CAR -> i to jest właśnie to do czego dążymy!
mało danych ale coś tam napisali:
motor 289HiPo + 351W heads, zatem podejście do silnika jest nieco elastyczne;)
3:89 Posi, Koni Shocks, Shelby Quick Steer Kit -> jest OK
Open Race Side Exhaust (odpada na Poznań), Application Pending for FIA/HTP Papers
Skontaktuję się jeszcze z firmą MaierRacing maierracing.com, która też specjalizuje się z przerabianiu starych mustangów na tor, miałem z nimi sporo kontaktów przy okazji mojego poprzedniego projektu, może tym razem też coś doradzą.
Polecają na tym forum firmę Cobra Automotive Specials, która zbudowała m. innymi taki samochód:
1966 GT 350 "R" Model FIA RACE CAR -> i to jest właśnie to do czego dążymy!
mało danych ale coś tam napisali:
motor 289HiPo + 351W heads, zatem podejście do silnika jest nieco elastyczne;)
3:89 Posi, Koni Shocks, Shelby Quick Steer Kit -> jest OK
Open Race Side Exhaust (odpada na Poznań), Application Pending for FIA/HTP Papers
Skontaktuję się jeszcze z firmą MaierRacing maierracing.com, która też specjalizuje się z przerabianiu starych mustangów na tor, miałem z nimi sporo kontaktów przy okazji mojego poprzedniego projektu, może tym razem też coś doradzą.
muarah
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Zgadzam się, z tym, że to już się już robi conajmniej mid-budget;)Evening pisze:dla wiekszosci sponsorow atrakcyjny = ladny z wierzchu zeby naklejka ladnie wygladala.
akurat o silnik to najmniej bym sie martwil, z wiedza Ricka. jesli nie bedzie silnik wyzylowany to zniesie sporo.
ja jestem za opcja:
- tania baza + niezbedne modyfikacje zawieszenie + hamulce + ukl. kierowniczy + klatka + duzo laminatu [masa]
- mocny silnik.
- co do homologacji, wszystko zalezy od imprez, na poczatku mozna sporbowac opcje low budget, przynajmniej bedzie cien szansy na zbudowanie tego, a z kazdym sezonem mozna rozbudowywac i ulepszac.
Szczerze mówiąc marzy mi się, żeby bazą był fastback ale być może z tego bedzie trzeba zrezygnować jeżeli nie uda się znaleść odpowiedniego dawcy w rozsądnej cenie..
muarah
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
good morning
czy mogę zapytać pare pytań
1. jakie samochody i jakie roku bede drugie samochody, to może dyktować, ktory rok samochód, jeśli nie chcesz być ostatni ale bezpieczne
2. Wiem, że to mustang klub, ale aby zaoszczędzić pieniądze, może być stosowany inny Ford, w pobliżu coś
czy mogę zapytać pare pytań
1. jakie samochody i jakie roku bede drugie samochody, to może dyktować, ktory rok samochód, jeśli nie chcesz być ostatni ale bezpieczne
2. Wiem, że to mustang klub, ale aby zaoszczędzić pieniądze, może być stosowany inny Ford, w pobliżu coś
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Good afternoon Rick
a odpowiadając na Twoje pytania:
1. Najlepszą bazą jest model 1965-66 ze względu na niską masę i małe wymiary, preferowany fastback ale jeżeli będzie trudno znaleźć bądź za duże koszty to ostatecznie coupe
2. Tylko Mustang!!! Popularne w Europie są Fordy Capri, to świetny materiał na taki projekt ale nawet w Polsce mamy tu już dużą konkurencję.
a odpowiadając na Twoje pytania:
1. Najlepszą bazą jest model 1965-66 ze względu na niską masę i małe wymiary, preferowany fastback ale jeżeli będzie trudno znaleźć bądź za duże koszty to ostatecznie coupe
2. Tylko Mustang!!! Popularne w Europie są Fordy Capri, to świetny materiał na taki projekt ale nawet w Polsce mamy tu już dużą konkurencję.
muarah
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Jeśli chodzi o specyfikację to znalazłem dobrze opisanego Mustanga tego typu, który podobno ścigał się jeszcze w latach 70tych a ostatnio po przebudowaniu nadal zalicza wyścigi w klasach dla zabytków.
http://www.race-cars.com/carsold/ford/1 ... 6323ss.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
można to znaleźć wiele cennych wskazówek a co ciekawe większość rozwiązań pokrywa się z tymi, które zastosowałem już w moim klasycznym Mustangu, wystarczy powielić;)
Tak naprawdę to myślałem nawet poważnie o przerobieniu mojego samochodu na klasyczną wyścigówkę, wystarczyłoby dodać niezbędne systemy bezpieczeństwa i można śmigać tylko szkoda tego całego wnętrza, które kosztowało mnie masę pracy..
http://www.race-cars.com/carsold/ford/1 ... 6323ss.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
można to znaleźć wiele cennych wskazówek a co ciekawe większość rozwiązań pokrywa się z tymi, które zastosowałem już w moim klasycznym Mustangu, wystarczy powielić;)
Tak naprawdę to myślałem nawet poważnie o przerobieniu mojego samochodu na klasyczną wyścigówkę, wystarczyłoby dodać niezbędne systemy bezpieczeństwa i można śmigać tylko szkoda tego całego wnętrza, które kosztowało mnie masę pracy..
muarah
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
można dokonać konwersji fastback
http://detroit.craigslist.org/wyn/ctd/2790071736.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tinmanfabrication.com/index. ... /prd62.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://detroit.craigslist.org/wyn/ctd/2790071736.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tinmanfabrication.com/index. ... /prd62.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Powiem tak nie wyobrażam sobie by jedna osoba z nas poniosła koszty kupna auta itp. a potem jak rozumiem był kasting na kierowców to właściciel nie będzie hepi by dać komuś do jazdy jego auto. Jeśli ma to działać to auto musi być zakupione przez klub.
Jedyna szansa na zrobienie tego przez klub to spore składki na start niech by było 40 osób po 1 tyś i w tym każda osoba miała by gwarancję by np. raz do roku uczestniczyć tym autem w dwu dniowej imprezę treningowej i na koniec zawodów wyłaniającej najlepszego kierowcę który przez rok będzie startował tym autem w zwodach i się nim zajmował. Dodatkowo by było bardziej zachęcające to większość użytkowników ma filmy albo jakieś działalności wiec miał by w tym darmową reklamę na aucie.
Co do reszty to od sponsorów tylko tu ciężka sprawa bo jak będzie się jeździć tylko poza polską to by musiał być sponsor znany w świecie by coś z tego miał.
Co do zaoszczędzeniu przy zrobieniu auta to nie będę pisał bo widzę że kolega się na palił na bardzo gruby sprzet.
ps a mój się do klasyków nie nada były by dwa auta klubowe.
Jedyna szansa na zrobienie tego przez klub to spore składki na start niech by było 40 osób po 1 tyś i w tym każda osoba miała by gwarancję by np. raz do roku uczestniczyć tym autem w dwu dniowej imprezę treningowej i na koniec zawodów wyłaniającej najlepszego kierowcę który przez rok będzie startował tym autem w zwodach i się nim zajmował. Dodatkowo by było bardziej zachęcające to większość użytkowników ma filmy albo jakieś działalności wiec miał by w tym darmową reklamę na aucie.
Co do reszty to od sponsorów tylko tu ciężka sprawa bo jak będzie się jeździć tylko poza polską to by musiał być sponsor znany w świecie by coś z tego miał.
Co do zaoszczędzeniu przy zrobieniu auta to nie będę pisał bo widzę że kolega się na palił na bardzo gruby sprzet.
ps a mój się do klasyków nie nada były by dwa auta klubowe.
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
dwa słowa odnośnie samych kosztów - projekt będzie finansowany całkowicie ze środków sponsorów, nie ma mowy o tym żeby finansować zakup bazy np. ze składek członków lub z jakiejkolwiek zrzutki. Tego typu pozyskiwanie środków będzie rodziło tylko niepotrzebne konflikty, których chcemy uniknąć.
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
I jeszcze jedno sprostowanie: samochód ma jeździć głownie w Polsce, sporadycznie w Europie. Chodzi głownie o rodzące sie w Poznaniu wyścigi samochodów zabytkowych a także imprezy takie jak Classic Auto itp. No i oczywiscie nasze klubowe imprezy na które bardzo liczę;) bedzie to tez wizytówka klubu, zabawka na eventy dla sponsorów, targi, wystawy itd itp. Być może na start bedą potrzebne jakieś pieniądze prywatne (może nawet pózniej do zwrotu) bo przy stanie zerowym może być trudno o sponsorów, jest tez inny aspekt ktory może wymusić szybki start ale o tym pózniej bo na dzisiaj za mało jeszcze wiadomo.
muarah