autor: MAX » 2020-12-10, 13:28
SPRZEDANY
1965 Ford Mustang 2+2 V8 289ci 4v Fastback
Pierwszy Mustang w wersji nadwoziowej Fastback został wyprodukowany we wrześniu 1964 roku.
Prezentowany egzemplarz jest wyjątkowy właśnie ze względu na jego datę produkcji 22.12.64, przypuszczam że jest to najstarszy Mustang w wersji Fastback w Polsce!
FAKT TEN POTWIERDZA ORYGINALNA TABLICZKA JAKA JEST NA DRZWIACH WRAZ Z KODEM WYPOSARZENIA I DATĄ PRODUKCJI.
Mustang wyposażony jest w silnik 289 ci V8 o mocy 200 hp oraz czterobiegową manualną skrzynię biegów pochodzącą z mocniejszej wersji GT.
Z wersji GT pochodzi również kolektor dolotowy i gaźnik Holley.
Ford Mustang Fastback jest w znakomitym stanie technicznym, pozytywnie przeszedł badanie techniczne na okręgowej stacji badań pod koniec 2020 r.
Auto jest zarejestrowane posiada ważne ubezpieczenie i zostało wpisane do rejestru aut zabytkowych.
Przez ostatnie 20 miesięcy auto zostało poddane renowacji podczas której zostało rozebrane do ostatniej śrubki.
Elementy wnętrza takie jak tapicerka, deska, panel wskaźników, wykładzina, podsufitka, klamki, uszczelki zostały zastąpione nowymi.
Elementy chromowane takie jak klamki zewnętrzne, listwy szyb, lusterko, grill wraz z halogenami, korek wlewu paliwa, zderzaki są nowe.
Wszystkie podzespoły mechaniczne układu zawieszenia są nowe, układ kierowniczy ma nowe elementy tak jak i układ hamulcowy i paliwowy.
Cztery opony z białym paskiem w rozmiarze 205/75/14’’ są również fabrycznie nowe.
Za dźwięk silnika V8 odpowiada nowo zamontowany układ wydechowy który brzmi znakomicie.
Silnik wraz z komorą silnika był gruntownie wyczyszczony i na nowo pomalowany odpowiednio na niebiesko i czarny mat. Silnik ma nowe chromowanie dekle zaworów pasujące do filtra powietrza z napisem „Ford Mustang” uszczelki i osprzęt jest również nowy.
Zainstalowano wydajniejszy cztero-gardzielowy gaźnik pochodzący z firmy Holley który poprawił pracę silnika i podniósł wyraźnie jego moc w porównaniu z poprzednim dwu gardzielowym.
Silnik pracuje równo i bez zastrzeżeń.
Mustang Fastback z V8 pod maską z manualną skrzynią biegów to jeden z najbardziej poszukiwanych pojazdów tej epoki.
Świetny w prowadzeniu, wzbudzający zachwyt na pokazach, tani w utrzymaniu i zapewniający dużą rozrywkę.
Kolejnym ważnym argumentem które skłania do posiadania auta klasycznego to ich mocna pozycja na rynku inwestycyjnym. To pewna lokata kapitału która w ostatnim okresie czasu mocno szybuje w górę.
Cena 179 000 zł
Dla zainteresowanych mam ponad 500 zdjęć które przedstawiają proces odnowy auta.
Masz pytania zadzwoń chętnie odpowiem.
- Załączniki
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

[size=200][glow=red]SPRZEDANY[/glow][/size]
1965 Ford Mustang 2+2 V8 289ci 4v Fastback
Pierwszy Mustang w wersji nadwoziowej Fastback został wyprodukowany we wrześniu 1964 roku.
Prezentowany egzemplarz jest wyjątkowy właśnie ze względu na jego datę produkcji 22.12.64, przypuszczam że jest to najstarszy Mustang w wersji Fastback w Polsce!
FAKT TEN POTWIERDZA ORYGINALNA TABLICZKA JAKA JEST NA DRZWIACH WRAZ Z KODEM WYPOSARZENIA I DATĄ PRODUKCJI.
Mustang wyposażony jest w silnik 289 ci V8 o mocy 200 hp oraz czterobiegową manualną skrzynię biegów pochodzącą z mocniejszej wersji GT.
Z wersji GT pochodzi również kolektor dolotowy i gaźnik Holley.
Ford Mustang Fastback jest w znakomitym stanie technicznym, pozytywnie przeszedł badanie techniczne na okręgowej stacji badań pod koniec 2020 r.
Auto jest zarejestrowane posiada ważne ubezpieczenie i zostało wpisane do rejestru aut zabytkowych.
Przez ostatnie 20 miesięcy auto zostało poddane renowacji podczas której zostało rozebrane do ostatniej śrubki.
Elementy wnętrza takie jak tapicerka, deska, panel wskaźników, wykładzina, podsufitka, klamki, uszczelki zostały zastąpione nowymi.
Elementy chromowane takie jak klamki zewnętrzne, listwy szyb, lusterko, grill wraz z halogenami, korek wlewu paliwa, zderzaki są nowe.
Wszystkie podzespoły mechaniczne układu zawieszenia są nowe, układ kierowniczy ma nowe elementy tak jak i układ hamulcowy i paliwowy.
Cztery opony z białym paskiem w rozmiarze 205/75/14’’ są również fabrycznie nowe.
Za dźwięk silnika V8 odpowiada nowo zamontowany układ wydechowy który brzmi znakomicie.
Silnik wraz z komorą silnika był gruntownie wyczyszczony i na nowo pomalowany odpowiednio na niebiesko i czarny mat. Silnik ma nowe chromowanie dekle zaworów pasujące do filtra powietrza z napisem „Ford Mustang” uszczelki i osprzęt jest również nowy.
Zainstalowano wydajniejszy cztero-gardzielowy gaźnik pochodzący z firmy Holley który poprawił pracę silnika i podniósł wyraźnie jego moc w porównaniu z poprzednim dwu gardzielowym.
Silnik pracuje równo i bez zastrzeżeń.
Mustang Fastback z V8 pod maską z manualną skrzynią biegów to jeden z najbardziej poszukiwanych pojazdów tej epoki.
Świetny w prowadzeniu, wzbudzający zachwyt na pokazach, tani w utrzymaniu i zapewniający dużą rozrywkę.
Kolejnym ważnym argumentem które skłania do posiadania auta klasycznego to ich mocna pozycja na rynku inwestycyjnym. To pewna lokata kapitału która w ostatnim okresie czasu mocno szybuje w górę.
Cena 179 000 zł
Dla zainteresowanych mam ponad 500 zdjęć które przedstawiają proces odnowy auta.
Masz pytania zadzwoń chętnie odpowiem.